Bedank dat sommigen vinden dat IK dit zou verzinnen en dat Ik hulp nodig zou hebben! Maar van dit verhaal is geen enkel woord omgedraait of gelogen. Ik zit in deze situatie en ik wilde raad vragen bij jullie, maar blijkbaar vinden sommigen dat ik naar een psychiater zou moeten, dank je wel. en inderdaad moderaters doe hier maar een slotje op, ik heb geen zin om alleen maar verwijten naar mijn hoofd te krijgen, zeker niet op dit moment. Ik heb wel wat anders aan mijn hoofd. En mijn moeder wilde de naam van mijn huisarts hebben om die aan te kunnen klagen, omdat die (op de basis van mijn informatie die IK van mijn moeder heb gehad, die heb ik ook zo aan mijn huisarts verteld) verteld tegen mij dat ze er alsnog vanuit gaat dat ze het niet heeft. en mijn moeder vind dat mijn huisarts dat niet mag zeggen, omdat mijn huisartsdus ook ik) maar de helfd van de informatie heeft. En weet je jullie kennen verder de hele relaatie niet tussen mij en mijn moeder, en jullie kennen mijn moeder niet, en nu krijgt ze weer voor elkaar dat mede forum genoten denken dat ik diegene ben die het allemaal doet (voor de zoveelste keer dat ik de schult krijg terwijl mijn moeder het doet) Dank je wel. En als mensen meer info willen of zijn/haar excusses wil aan bieden graag, en graag via een PBtje. Want ik ben diep geraakt door sommigen van jullie. Advies: vraag eerst een meer voordat je een conclusie maakt. Scootermuis.
Pfff zeg. Heb het hele verhaal gelezen. Vraag me eerlijk gezegd wie hier schreeuwt om aandacht. De geloofwaardigheid laat steeds meer te wensen over.
Scootermuis, ik kan begrijpen dat je er kwaad over bent als het allemaal waar is, maar ja, je kunt altijd reacties verwachten als je zo'n verhaal op een forum zet. Als je geen oordelen over het verhaal wil ontvangen, moet je het er niet op zetten.
Als er schaap over de dam is En nu moet je niet tegen ons zeggen dat wij je niet geloven. Misschien is het handiger als je volgende keer zo'n verhaal wat duidelijker uitleg met alle details en niet elke keer met een detail erbij. Dat maakt het voor ons ook iets duidelijker.
@Scootermuis, Maar als ik het goed begrijp heb je dus zowel van het ziekenhuis ALS van de huisarts van je moeder nog niet een bevestiging gekregen dat je moeder liegt? Dan is het toch ook niet gek dat mensen het een beetje moeilijk vinden om hierop te reageren? Naar mijn idee zie je namelijk verdenkingen als feiten of zie ik dat nou verkeerd?
@Scootermuis. Je vraagt ons onze mening. Die krijg je. Als onze onbevooroordeelde mening je niet aanstaat, dan is dat jammer maar je hebt er zelf om gevraagd. Verdere pb-tjes met je gal stel ik dus niet op prijs!
Ik heb even zitten lezen in al je berichten die je hebt gepost en schrik van wat je allemaal mee hebt moeten maken en hoe vaak je in de clinch ligt met mensen. Ik kan het wel begrijpen dat bij sommigen hierdoor bepaalde gedachten kunnen bovenborrelen. De manier waarop dat is gebeurd vind ik te grof voor woorden. Misschien hadden ze ook eerst even naar je andere berichten moeten kijken om te zien wat jouw achtergrond is. Ik vind het spijtig dat ze je hier onnodig kwetsen... Veel sterkte met alles.
en dat heb ik dus wel van het ziekenhuis en haar huisarts. vandaar dat ik dit ook hierneer heb gezet. maar ik snap jullie meningen best, maar loop niet te hard van stapel. je kan adviseren en je kunt denken. vraag gewoon meer info als iets niet duidelijk is. dan hoefd heel dit niet te gebeuren. Maar ik hoop dat somigen ook begrijpen dat ik me klote voel, omdat somigen vinden dat het verhaal omgedraait is. Gr Scootermuis