Sorry voor het onsmakelijke topic... Ik ben nu 26, bijna 27 weken zwanger en heb sinds 5 dagen heel erg last van diarree. Ik probeer zoveel mogelijk water te drinken en normaal te eten, maar het komt er vrij snel na een maaltijd weer uit!! Herkent een van jullie dit die dit misschien ook heeft gehad? En hoelang zal ik hiermee door blijven lopen voordat ik aan de bel moet trekken? geen idee of dit normaal is namelijk
Heb je er ook pijn bij? Krampen? En heb je koorts (gehad)? Begin je uitdrogingsverschijnselen te krijgen?
Nou ik heb krampen voordat ik naar het toilet moet echt in mijn maag, dus onder mijn borsten. Dat is over zodra ik naar het toilet ben geweest. Heb geen koorts gehad en volgens mij heb ik geen uitdrogingsverschijnselen (Wat zijn deze dan?) want ik drink de hele dag door water omdat ik daar dus ook bang voor ben...
Klinkt als buikgriep of iets verkeerds gegeten. Kan absoluut geen kwaad als je inderdaad maar genoeg blijft drinken. En dan liever iets van aa drink of zo zodat je deeltjes op peil blijven. Je baby neemt z'n voedingsstoffen wel. Ze adviseren ook wel eens ors maar dat is echt smerig. Onze huisarts zegt dan dat je net zo goed cola (niet light) kan drinken en gewone chips kan eten. Maak je je toch ongerust bel dan gewoon je ha voor advies.
Kan wel hoor. Kan ook iets als salmonella zijn. Ben ik ooit een dag of 7 mee zoet geweest. Ook alleen diarree. Daarna zo slap als een vaatdoek en heb m'n hele conditie weer moeten opvouwen.
Ja ik voel me inderdaad erg slapjes, logisch ook natuurlijk! Ik heb vandaag toch voor de zekerheid even mijn gyn gebeld... hij vond dat het wel lang duurde en heeft me voor de zekerheid medicatie voorgeschreven die geen kwaad kunnen tijdens de zwangerschap. Ik kijk morgen nog even aan en als er dan nog geen verbetering in zit ga ik daar mee beginnen.