Met heel erg veel verdriet hebben wij moeten besluiten op zoek te gaan naar een ander liefdevol huis voor onze 2 katers. Door onze situatie (ineens is je wereld kapot.... bij baby&dreumes) is het niet langer verantwoord en eerlijk om de katten te houden. De katten zijn een te grote bron van baterieen dus een risico en als wij straks verhuizen voor onbepaalde tijd naar het ronald mcdonaldhuis kunnen we echt niet voor ze zorgen. Vandaar ons moeilijke besluit. Het gaat om 2 gecastreerde katers, Een spierwitten HTK van 10 jaar en een grijze britse korthaar van 6 jaar. Het zijn binnenkatten (heel af en toe een rondje door de tuin) en beide schootkatten. De witte is wel een beetje in de lappenmand. Hij heeft last van obstipatie en eet daarom dieetvoer. Wanneer daaraan gehouden word heeft hij geen problemen. De katers moeten absoluut samen blijven, zijn heel lief voor kinderen maar ik plaats ze liever niet bij andere katten of honden want daar hebben ze geen ervaring mee. Als er iemand is die oprecht interesse heeft en mijn lieve beestje warmte, aandacht en liefde kan geven dan graag een reactie via PB
Helaas hebben wij al een kat, maar begrijp je situatie heel goed. Wat moeilijk en verdrietig allemaal! Wil jou en je gezin heel erg veel sterkte wensen de komende tijd!
Ik heb je andere topic gelezen. In en in triest....Zo wordt je je wel heel hard van je 'roze wolk' verstoten. Heel veel sterkte in deze afschuwelijke tijd. Hopelijk komt jullie kleine man er weer helemaal boven op. Ook hoop ik dat je een liefdevol thuis gaat vinden voor jullie katers. Ik denk aan jullie!
Ik zou ze met liefde op willen nemen... Alleen we hebben al een kater. Hij is vaak dol op andere katten, alleen das buiten. Weet dus niet hoe het hier binnen is. En manlief wil niet meer katten hebben.... Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat je een goed tehuis vind voor je katten.
ik zou me als jou was hier aanmelden daar vind je vast leuk huisje Kattenforum - het forum van Kattenplaza • Forumoverzicht
Sidmick, wat erg dat je na al het verdrietige nieuws ook nog deze keuze moet maken . Kan je jammer genoeg niet helpen, maar hoop dat je poezenbeesten snel een nieuw huisje hebben gevonden...
Ik meen mij te herinneren Den Haag, maar weet het niet zeker. Ook via dit topic wil ik jullie allemaal weer heel veel kracht, moed en hoop toewensen meis! Hopelijk vinden de katten snel een nieuw liefdevol huis.
in de omgeving van den haag maar goed als ik een goed huis kan vinden wil ik heel nl doorrijden als het moet
wat een verschrikkelijk moeilijke keuze moeten jullie maken. Mijn handen jeuken om je te helpen, maar ik heb een aantal jaar geleden al een kat van iemand over genomen en die zou diep ongelukkig worden van nog 2 huisgenoten erbij. In mijn woonplaats is er een kattenopvang die ook bemiddeld voor nieuwe baasjes, misschien is er in jouw woonplaats ook zo iets of kun je ze bellen.
Ik heb het serieus overwogen, mede vanwege jullie situatie, maar ik zit met twee buitenkatten, die net zo oud zijn als de jouwe en hun hele leven al samen, en twee honden helemaal vol.
wat betaal je ongeveer voor dat dieet voer? Ik ga t overleggen met mn vriend. Ik heb wel 2 katten maar sinsdien mn poolse achterburen ze een maand bij hun binnen hebben gehouden ( ik was ze toen kwijt, en heb ze daar aangetroffen en weer meegenomen) komen ze maar zeer weinig binnen en blijven ze naar die polen toe gaan.
Ik koop altijd grootverpakkingen (5 kilo zakken) maar omgerekent per maand zou dat zo'n 30 euro zijn. Overigens als ze echt een goed huisje vinden willen we best een bijdrage blijven doen