Vandaag zou het de meest deprimerende dag van het jaar zijn. Ik heb al wat kapot laten vallen. Vandaag komen ze van de keuken diverse onderdelen vervangen die bij de levering (een half jaar geleden!) beschadigd waren. Ook heel fijn, de hele keuken leegruimen... En de kinderen waren vanochtend ontzettend lastig. Blij dat ze naar school zijn...helaas voor een half dagje, zijn vanmiddag vrij, studiemiddag Hebben jullie ergens last van?
Ja, hier ook al een slecht begin van de dag. We waren al aan de late kant voor het werk, moesten nog even tanken doet het pinpasje het niet (grr abn). Moesten we weer terug (paspoort achterlatend bij tankstation) naar de pinautomaat. Ben hondsberoerd, maar niet ziek gemeld, vond ik niet echt collegiaal. Kom ik op het werk, collega wel ziek. Was ik maar lekker thuis in bed gebleven.
bij ons niet te hopen. We zijn voor het eerst weer zonder broeder papa en zijn niet meer ziek *afkloppen*
Voor mij was zaterdag de meeste deprimerende dag en er zullen er waarschijnlijk nog wel meer komen dit jaar, maar vandaag: Nee, nergens last van.
Voor mij is dat ook wel een beetje zo, mijn vader zou vandaag jarig zijn ( helaas is hij er niet meer)
had gisteren een chagrijnige bui, totaal geen energie, was net voor uit te branden.... maar depri...nee hoor....hahahahah
Dan zou ik ook eerder gisteren kiezen, heb een paar uur ziek in bed gelegen. @wonders2: gefeliciteerd!
Ik ben ontzettend door mijn rug gegaan en heb veel hoofdpijn. Maar alleen al dat dit meest deprimerende dag zou moeten zijn ga ik er juist een super dag van maken. ( ik ben de eeuwige optimist en verschrikkelijk eigenwijs)
nou hier nog niet hoor ... behalve het weer ! dat is idd wel erg droevig ! tim heeft lekker uitgeslapen tot ik hem wakker maakte om 9 uur en lekker gegeten ik ga hem zo in badje doen en lekker knuffelen en voor de rest niet te veel ! 8) maar goed de dag is nog maar net begonnen he !
nou, meest deprimerend, geen idee. maar een topdag heb ik niet: ik zat gister nog bij de noodtandarts ivm pijn en blijk een kaakontsteking te hebben, waar ze ivm zwangerschap even niks mee mogen doen. au! heb dus antibiotica en paracetamol (wat niet genoeg helpt) en zit zwaaaaaar te hopen op beterschap. verrek vd pijn.
Nee hoor, ben blij want iris is vandaag 8 maand, de kleine ukkepuk! Ik geloof niet zo in dat soort dingen, denk dat als je denkt van oeh dit is de meest deprimerende dag van het jaar dat het dan ook zo uitkomt! als een self-fulfilling prophecy
dat denk ik ook evenlien69, en gefeliciteerd met Iris vandaag een goede dag, bij de vk geweest en alles gaat volgens het boekje ondanks een schildklier die bijna niks meer doet het lijkt alleen mij te schaden en gelukkig niet mijn kindje!
Nou de dag valt me eigenlijk nog goed hoor. Gisteren zijn vrienden van ons langs geweest met hun 2 jarige dochter, daar hebben we veel kleertjes en de wandelwagen van gekregen. Vandaag dus alle kleertjes even op maat sorteren en dan naar zolder totdat ons kleintje het aan kan, de wandelwagen die kan ook nog naar zolder want die gaan we de eerste tijd ook niet gebruiken. Verder de bovenverdieping even stofzuigen enzo.. lekker bezig hoor.
Naar mijn weten is het jaar nog maar net begonnen eigenlijk.... Toch knap dat ze nu al weten dat deze dag deprimerender is dan bijv 21 november 2009....