mijn moeder wordt 50, tips gezocht voor verrassing

Discussie in 'De lounge' gestart door Magickwings, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Hallo meiden,

Over 4 weken wordt mijn moeder 50 jaar en daar wil ik wel iets bijzonders voor doen.
    Alleen ben ik echt een beetje inspratieloos. Het probleem is dat ik omstreeks haar verjaardag uitgerekend ben en de dingen die ik zelf al had verzonnen zijn niet echt handig als je bijna moet bevallen (of misschien al bevallen bent..)

Het is de bedoeling om haar echt ergens mee te verrassen en iets leuks/bijzonders te gaan doen. Mijn twee zusjes met hun vriend gaan mee en mijn man en ik. 7 personen dus.

Ik had al gedacht om haar gewoon 's ochtends te ontvoeren voor een weekendje weg (ze is op een zaterdag jarig, dus dat is wel handig)
    Maar jullie snappen wel waarom dat niet echt heel haalbaar is.

Ik zat ook te denken om haar een beautydag te geven met massage en sauna en zo (zonder de mannen dan...) maar dan kan ik zelf ook niet mee en dat vind ik wel een beetje jammer...

Wat ik ook leuk vond was een minicursus valkenieren met afsluitend eten in een kasteel, maar dit is weer voor alleen grote groepen.

Dus.... wie helpt mij een eindje op weg?
    Zijn er mensen die ervaring hebben met een moord diner o.i.d. ?
    Aan de ene kant lijkt dat me ook wel leuk, maar ik ben bang dat er zo'n geforceerde "dit moet leuk en grappig zijn" sfeer hangt.

Dank jullie alvast voor de tips! :D

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik denk dat de mooiste verrassing voor je moeder haar kleinkind is. :)

3. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Ik weet niet of je het leuk vind, maar is het volgen van een workshop van het een of ander niet iets? Bijvoorbeeld sieraden maken of chocolade.
    Noem maar even wat...

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wij hebben een luchtballonvaart gegeven. je zou het ook zo kunnen presenteren dat jullie gaan nadat de kleine er is ;)

5. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    @ jewe, ja inderdaad, dat zei ik ook al! Ik beval gewoon op haar verjaardag :)

@ Nynke Jellie: Workshop is ook leuk, maar dan wordt het met alleen mijn zusjes, want een workshop die ook de mannen leuk gaan vinden heb ik nog niet gevonden.

@ Mymiracle: Superleuk inderdaad een ballonvaart. Alleen hebben we die aan mijn ouders gegeven voor hun 25 jarig huwelijk. Ze waren alleen al gescheiden voordat ze de ballonvaart hebben kunnen maken. ;)
    Beetje beladen kado, maar wel een heel leuk idee. Zoiets zoek ik ook echt.

Ik ben wel lastig he meiden?
    Ik ga nog even verder zoeken.
    Misschien een slipcurus of zo, ze rijdt in ieder geval als Jos Verstappen :)

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij hebben mijn moeder een weekendje Gent cadeau gedaan, omdat ze dat zo graag wilde maar mijn vader niet... Nu kon hij niet anders dan meegaan! :D Ze hebben er allebei hele mooie herinneringen aan en hebben er allebei met volle teugen van genoten!

Wij hadden ze wel een datum laten kiezen in het voorjaar omdat mijn moeder net voor de feestdagen jarig is.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij hebben het volgende gedaan...

bij de bakker lekkere broodjes besteld, lekker beleg gehaald, champagne, verse jus etc... en toen is ze begonnen met een ontbijtje...

daarna ging ze naar de kapper, en konden wij een mooie taart ophalen, bij terug komt hadden we van die knal dingen waar confetti uitkomt, vonden vooral de kindjes ook erg leuk...

Taart gegeten

Toen even niks, 's avonds kwam de visite en hoefde ze op haar feestje helemaal niks te doen,

8. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Bij ons in de familie zijn we altijd wel in voor lollige sketches/liedjes enzo. Dus gewoon lekker samen eten en dan met je zussen en de mannen een stukje opvoeren voor je moeder.

Gegarandeerd tranen met tuiten ( van het lachen )

Deel Deze Pagina