Goedemorgen allemaal. Hoop dat er iemand wakker is en online Heb zo het idee dat het hier begonnen is, maar nou wilde ik wat vragen. Als je de weeën bij gaat houden, van wanneer tot wanneer moet je dan de stopwatch aanhouden? Vanaf het opkomen van de wee tot het afnemen, of vanaf het opkomen tot de wee weer helemaal weg is? Snappie? Liefs en bedankt
volgens mij de hele wee, want de echte ontsluitingsweeen duren geloof ik een minuut, en voorweeen kunnen korter zijn.. wat spannend meid!!! heel veel succes. en anders bel je de verlos toch? daar zijn ze voor..
Volgens mij, je vergeet heel snel, klok je de tijd tussen de weeen, dus vanaf moment dat de wee weg is tot de volgende begint. De duur van de wee kun je dus andersom klokken denk ik dan. Echte goede weeen schijnen min tot anderhalve min te duren, maar het gaat vooral om de tijd ertussen. Ik had vanaf begin weeen van minimaal een min en toch kwam de vk pas toen ik om de 3 min weeen had! Succes meid!!!
Ik heb geklokt van het begin tot wanneer ze weer weg zijn en dan duren ze nu rond de minuut. Er zit 4-5 minuten tussen. Vriend ondertussen wakker gemaakt, gaat nu klokken. Bedankt, liefs
spannend zeg, houd je ons op de hoogte, zo ver dat, dat mogelijk is dan hihi... succes we zullen met je mee puffen!!
Oo wat spannend ja. Je moet idd klokken van het begin van de eerste wee tot begin van de tweede wee. Heel veel succes!!
net wat de andere zeggen je klokt van eind wee tot begin volgende wee en de wee zelf maar als je om de 4 min weeen hebt zou ik verloskundige maar eens gaan bellen succes vandaag
ik heb alleen bij het begin van een wee het tijdstip op de wekkerradio opgeschreven, dat vond de vlos genoeg. succes met je bevalling, en probeer ervan te genieten, het is zó bijzonder!
hier werd de lengte van de wee opgeschreven (dus hoelang een wee duurt) en de tijd tot de volgende. Bij mij wel handig, want zo wist de vk dat mn weeën érg snel kwamen, maar niet lang genoeg duurden. succes!!!!
Verloskundige is net weg. hij heeft gevoeld en vond het heel hoopgevend haha. Heb 2cm ontsluiting en baarmoedermond is zo goed als verstreken of hoe je dat ook zegt. Moet nu bellen als het om de 3 minuten is of als de vliezen breken. Moeten ivm het weer en onze woonlocatie voor de zekerheid wel naar het ziekenhuis helaas. Maar had er wel een beetje rekening mee gehouden. Weeen hielden bijna helemaal op toen vk er was haha
Een tip waarvan ik zelf pas over een paar weken weet of ie bruikbaar is (hoop ik dan...): Contraction Master: Your FREE, online contraction timing assistant! Lijkt mij handiger dan schrijven, maar wie weet kom ik daar nog van terug.
Oh, en dan vergeet ik vervolgens je veel sterkte en een voorspoedige bevalling te wensen. *slaat zich voor hoofd* Bij deze dus!
Spannend! Succes hoor. En met dit weer is het denk ik idd maar beter om alvast in het ziekenhuis te zijn.... Zou niet graag met persweeen over de weg glibberen....