ppff sterkte lieverd , tranen stromen oer mijn wangen ..Heb zelf mijn moeder verloren toen ik 9 was aan deze kloteziekte ... knufffffffffffffffffffffffff
Jemig meis, toen je negen was heet je zelf marjon? Mijn zusje heet ook zo De pest van eierstokkanker is dat het bijna altijd te laat wordt ontdekt... je hebt nl nauwelijks klachten en als je klachten krijgt is het vaak al in een ver stadium...
Lieve Napoleon, Ik heb het in ons topic al tegen je gezegd, maar ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen in deze ontzettende moeilijk tijd. Dikke KNUF en je kan natuurlijk ook altijd je verhaal kwijt bij ons hè als je daar behoefte aan hebt. KUS!
Brrr koude rillingen over mijn lichaam heen en tranen in mijn ogen.. wilde jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd! knuff
TS, ik ben zelf ook mijn moeder verloren aan die #*% kanker. Ze was toen pas 42 jaar en ik zelf pas 13. Het verdriet is ook echt niet te beschrijven, ik mis haar echt nog elke dag. Mij lijkt het wel een heel mooi idee om nog een 3D-echo te doen, dan heeft ze jullie kindje toch nog gezien. En wat ik misschien zelf ook heel erg fijn had gevonden was een video boodschap. Als ik me down voel, ga ik vaak films van vroeger kijken. En als je moeder een videobericht voor je kindje wil maken, lijkt me dat super speciaal!! Misschien heb je daar iets aan.. Heel veel succes en sterkte in deze moeilijke tijd.
Mijn moeder had borstkanker en was uitgezaaid .... Jep mijn echte naam is ook MArjon ... Op deze momenten , bruiloft , zwanger , je kindje die geboren wordt , daar hoort je moeder eigenlijk gewoon bij te zijn /...Op zulke momenten heb ik het ook altijd ff moeilijk gehad ....