Bedrijf dakkapel en kozijnen plaatsen

Discussion in 'De lounge' started by RoGiJuLi, May 19, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,921
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Wij gaan verbouwen en willen op zolder een dakkapel laten plaatsen en tegelijk ook overal boven kunstof kozijnen met dubbelglas laten zetten.

Het liefst natuurlijk alles bij 1 bedrijf, maar ik heb geen idee of er bedrijven zijn die dit tegelijk kunnen regelen.
    Heeft iemand van jullie ervaring hiermee?

Daarnaast zijn alle andere tips qua bedrijven ook welkom hoor :)

2. Narcisje

Narcisje VIP lid

Mar 17, 2016
    12,802
    8,470
    113
    Female
    Ik lees mee :) wij willen ook graag kunststof kozijnen boven en we hebben ook geen idee welk bedrijf goed is.

3. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    2,446
    1,463
    113
    Wij hebben net een nieuwe dakkapel laten plaatsen en één kozijn laten vervangen :) Is wel een bedrijf uit Zeeland...dus ik weet niet waar je woont? :D

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,921
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Amersfoort, niet in de buurt hahaha
    Maar wie weet komen ze ook hier voor zo'n grote klus :)

5. Ienemine

Ienemine Fanatiek lid

Feb 20, 2018
    1,514
    853
    113
    Female
    wij hebben goede ervaringen met Yes dakkapellen uit Vlissingen (werken in heel Nederland)

6. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,077
    12,030
    113
    Wij hebben ons ook in de dakkapellen verdiept en zijn uitgekomen op WIKO. Maar ik weet niet of ze ook kozijnen leveren en plaatsen.

7. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Wij hebben onze dakkapel via dakkapel.nl
    Maar heb geen idee of ze ook kozijnen plaatsen.

8. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik neem aan dat de meeste dat wel doen hoor:)! Wij hebben vorig jaar een nieuwe dakkapel, boven kunststof kozijnen en een nieuwe voordeur laten plaatsen door 1 bedrijf! Zit alleen niet bij jullie in de buurt;)

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,921
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Maar misschien komen ze wel hier ;).
    Welk bedrijf?

Mammavantwee likes this.
  10. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Van Herk glas ;)!

11. februarimama

februarimama Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    1,524
    851
    113
    Wij hebben goede ervaringen met BM daktechniek uit Harderwijk.

12. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,032
    2,895
    113
    't Gezellige Brabant
    Maas Jacobs uit Zundert. Het is een bouwbedrijf en doen ook kozijnen die ze zelf in eigen beheer maken. Zeker niet de goedkoopste, wel hele goede en mooie kwaliteit. Je moet wel geduld hebben. Wij hebben ze vorige week nog over de vloer gehad voor een offerte. Plaatsen van slechts 2 kozijnen wordt in ieder geval al 2022.

13. Tante Truus

Tante Truus Actief lid

Jul 14, 2014
    352
    117
    43
    We hebben afgelopen januari nieuwe kozijnen en een nieuwe voordeur laten plaatsen door Ploeg Kozijnen in Nieuw-Vennep. Heel erg tevreden over zowel de kozijnen als de montage. Zij hebben ook dakkapellen. Misschien niet de goedkoopste, maar ze probeerden ons ook niet het duurste aan te smeren.

2 jaar geleden dakkapellen laten plaatsen door Postema dakkapellen: nooit meer. Dakkapellen zijn scheef, zijwanden staan krom en het gat in het dak dat ze moesten maken voor de dakdoorvoer van de ventilatie lieten ze gewoon open. Plus dat de monteurs ondanks meerdere verzoeken gewoon binnen bleven roken. En op onze klachten kwam geen reactie, alleen een aanmaning om de rekening te betalen.
    Gelukkig heb ik een handige man die het nog netjes heeft kunnen afwerken aan de binnenkant.

14. Butchke

Butchke Niet meer actief

Wij zij ook bezig met een dakkapel op zolder. 25 offertes aangevraagd waarvan 20 aannemers hebben gereageerd geen werk meer aan te nemen ivm drukte of gebrek aan materiaal, 3 gaven aan geen tijd te hebben tot augustus 2022 en 2 aannemers hebben we een afspraak mee staan.

Dus ik hoop dat je geen haast hebt:p:D

Maar de meeste dakwerkers kunnen ook kozijnen leveren. Meestal ook terug te vinden op de websites.:thumup:

15. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,077
    12,030
    113
    O no, dat is echt een horrorscenario... dat kan toch niet in deze tijd. Hier geen handige man en een dakkapel plaatsing in het najaar. Hopelijk komen de partijen hun afspraken na.

16. JuMi85

JuMi85 Lid

Aug 1, 2014
    83
    27
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben goede ervaring met Ruiter dakkapellen. Zat een showroom in Almere maar is al een poos weg. Zie dat ze in Eemnes een showroom hebben, vanuit Amersfoort is dat nog wel te doen.

Kozijnen bij Piet Claassen. Hebben geloof ik wel een showroom maar komen ook aan huis, ze zitten in Swifterbant. Resultaat was heel mooi best prijzig.

Geen ervaring met 1 bedrijf dus.

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,921
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Neuh geen haast gelukkig haha

Butchke likes this.
  18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,921
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Ploeg kozijnen komt niet in onze regio helaas.

19. MrsBucket

MrsBucket Fanatiek lid

May 27, 2014
    1,225
    650
    113
    Bij ons is Alku geweest voor nieuwe kozijnen, ze doen ook dakkapellen. Was een heel goede prijs, maar wel 3 jaar geleden dus voordat de markt gek werd.

20. iMum

iMum Bekend lid

Oct 24, 2019
    646
    567
    93
    Female
    Ik zou wel graag willen weten welk bedrijf dat was.

Share This Page