mijn mond stond open.

Discussie in 'De lounge' gestart door chantelle, 8 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier dacht ik ook aan. Misschien is ze een beetje geschrokken omdat ze er vanzelfsprekend vanuit gaat dat zij moet oppassen. Daar zou ik met haar even over babbelen dat zoiets niet hoeft (tenminste, dat neem ik aan dat jullie hen daar vrij in laten) als zij dat niet willen.

2. chila

chila Niet meer actief

Hahaha :D Ik heb hem nog niet van zn stoel zien vallen. Maar ach tis zaterdagmorgen he haha. Wel lachen!

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja geen leuke reactie maar op zich vind ik het wel een redelijk realistische maar dan nog is het wel jullie keuze, ik vind ook in nog geen 2 jaar tijd , 2 kinderen krijgen en alweer zwanger van de derde wat snel (voor je lichaam) en alles gaat zo snel zo op deze manier waardoor ik als oma ook bang zou zijn datje zoveel zou missen (omdat je met 3 jonge kinderen (dan 3 kids onder de 3 jaar) ook bang zou zijn dat je teveel op je hals haalt en dat je dan niey optimaal kan genieten van je kindjes, dus misschien is het ook wel bezorgdheid om jou, om de kids , je lichaam e.d.

Dus misschien is het niet zo negatief bedoeld als het nu overkomt??? moet ze het even laten zakken..

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Nee, jaloers niet.. Maar hij heeft de neiging om zoveel te preken als het om familie gaat. Hij weet het altijdddd beter en komt altijd met ongevraagde adviezen...
    Ze hebben nu zelf 1 zoontje.

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ja lieverd leuk is zo'n reactie niet maar laat het even rusten en laat ook hun even aan het idee wennen!
    hier reageerden ze van oke nou dan mogen we wel een apart potje maken (ik was nr 4 die zwanger was) maar ik weet wel dat ze het wel leuk vinden maar ja drie kinderen vrij snel opelkaar is ook niet niets!
    mijn moeder vind het prachtig maar zit er erg overin dat ik het niet red en dat alles moeilijk is te doen kwa geld/hh/werk etc etc. ik snap haar zorgen maar vooruit kun je niet zien en niks plannen

6. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend zeg. Ik zou er op terug komen en dat je je wat ongemakkelijk voelt bij de reactie. En dan opperen of het misschien ook met oppassen te maken heeft. Dat lijkt me namelijk wel en ook heel terecht. Mijn tiP zou zijn: geef ze begripvol de ruimte om daar deels mee te stoppen op een Leuke en open manier, want veel opa s en oma s durven geen nee te zeggen als ze eenmaal oppassen terwijl het toch erg heftig is. Is natuurlijk ook moeilijk om toe te geven en zeker als je weet dat dat je kinderen planningproblemen / extra kosten opleverd.

Deel Deze Pagina