Hoi Helaas is vandaag onze combi magnetron er mee gestopt. Dus willen we een nieuwe. We gaan voor een inbouw want op termijn willen we een nieuwe keuken en nemen we deze gewoon mee. Dus aan jullie de vraag. Hebben jullie een goede combi magnetron waar je erg over te spreken bent. dan zou ik graag merk en als het kan typenr weten. Onze wens is in ieder geval een goede oven en natuurlijk iets kunnen opwarmen / ontdooien. Ik kijk uit naar jullie reacties!
Ja super, wij hebben deze van Bauknecht, een superding! EMCHT9145PT - BAUKNECHT combi-magnetron met stoom | De Schouw Witgoed
Hier ook goede ervaringen met Bauknecht, enkel heeft de onze het nadeel dat de temperatuur van de oven alleen in te stellen is met steeds 25 graden hoger. 150-175-200-225 dus.... Niet altijd even handig, daar ga ik dus een volgende keer goed op letten: traploos temp in kunnen stellen, is toch wel een basisvoorwaarde als je veel bakt. Maar verder is ie perfect: de magnetron, de grill, de oven die niet aanbakt enzo
Ik heb er sinds 3 maanden één van Atag. Hele fijne oven/magnetron! Voordeel: het is de ruimste in zijn soort, dus met de meeste liters inhoud.
pas ook gehad en er een van de ikea gekocht. Scheelde heel veel geld en ik ben er erg tevreden over. Hij doet het veel beter dan de oude whirlpool die we eerst hadden. we hebben deze: NUTID MWC6 Combimagnetron hetelucht - roestvrij staal - IKEA