Dit snap je toch niet!!:x Waarom worden zulke mensen nou zwanger in plaats van de mensen die het zo verdienen en zulke goeie ouders zullen zijn,, Onwijs oneerlijk! Ik zou het inderdaad ook aangeven!! Wat een verschrikkelijk wijf!
Een trap van 30 treden!? Lijkt me zwaar overdreven door haar....Volgens mij loop je dan zelf nog wel wat letsel op?! Wat ik overigens niet erg zou vinden hoor, bij zo'n ontzettende domme zeekoe! Gevoelloos monster!
Pfft, en ik probeer al zo lang om terug zwanger te geraken en zij is zwanger en wil het niet. Kbegrijp niet dat iemand zich van een trap kan laten vallen om een miskraam te krijgen? Ziek is dat mens
Jeetje, daar word ik ook wel even stil van... Ergens heb ik wel zoiets van ik meld het, maar ik ken haar verder niet. Wil me geen dingen op m'n hals halen, waar ik misschien zelf wel heel veel problemen mee ga krijgen (uit huis gezet, zusje in jeugdzorg, geen contact met familie moeders kant) Daarbij verteld ze misschien maar wat. Ik ken haar niet, weet ook niet in hoeverre ik het moet geloven, ze was immers ook straalbezopen, dan nog hoor je zoiets niet uit te kramen. En als het wel waar is, denk ik dat er genoeg andere mensen zijn in haar omgeving die dit ook opvalt. Ik wil niet egoistisch overkomen of iets dergelijks, maar ik durf eigenlijk niet zo goed verdere stappen te ondernemen...
misschien erg dat ik het zeg hoor, maar dan denk ik wat oneerlijk! erg hoor.. mensen die graag kinderen willen en er juist alles aan "willen"doen om hun kinderen zo goed mogelijk opte groeien doen er soms maanden/ jaren over om een kindje te krijgen. En sommige willen het niet of gaan naar mijn idee onverantwoordelijk met zo iets om en die krijgen het juist.
Denk dat ze de containers bij haar in de buurt over 6 maanden maar goed in de gaten moeten gaan houden als ze het tot de bevalling niet voor elkaar krijgt om het kind in haar buik te vermoorden. Tegenwoordig draaien moeders van ongewenste kinderen hun hand er ook niet meer voor om ze in de vuilnisbak te dumpen. Dat mens zou echt niet bij mij in de buurt moeten komen. bah.
Hier draait mijn maag echt 6x van in het rond.. BAH!! Sommige mensen zou geen kinderen moet krijgen (en ze zal misschien best een grapje maken over dat van de trap vallen enzo, maar zoiets zeg je naar mijn idee echt niet).. wat een gestoord mens!!
Pff dan heb je, je verstand toch ook ergens laten liggen? Ze mag het kindje zo hier brengen hoor, en anders vast wel bij een heleboel andere meiden van ZP als zij het niet wil hebben...
Wat een malloot! Hier is er een collega op het werk zijn vrouw met kindje van 4 maanden van de trap gevallen, (niet express gelukkig, maar toch schrik je je lam) het kindje is op haar hoofdje beland en had behoorlijk hersenletsel en heeft een tijdje in het zh gelegen, gelukkig is ze er weer enigzins bovenop gekomen de vrouw van die collega zal hier psychisch nog heel lang, zoniet de rest van haar leven last van houden.
ga ik niet op in .. ik heballeen het verhaaltje gelezen .. geenr eacties verder.. het verhaaltje maakt me zo boos !