Echo jongen of toch niet?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Fienntje, Feb 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fienntje

Fienntje Nieuw lid

Feb 5, 2012
    4
    0
    0
    Hasselt
    #1 Fienntje, Feb 9, 2012
    Last edited: Feb 9, 2012
    Hallo dames,

Op 16 weken hebben wij een echo gehad met geslachtsbepaling. Alleen twijfelt m'n man nog of het wel 100% klopt.

We hebben inderdaad iets zien hangen, al was dat redelijk groot. Volgens de echoscopiste zou het haar verbazen dat dat nog een opgezwollen clitoris was en zei ze dus van een jongen uit te gaan. De balletjes (die ze eerst niet vond) liet ze zien en dit waren 2 witte streepjes. Heb ik wel geen foto van meegekregen.

Kan je dan uitgaan van een jongen? Ik ben wel vrij zeker, maar je weet nooit natuurlijk ;)

Hier ook een fotootje! Ik heb geen pottyshot o.i.d.

2. Soraya1984

Soraya1984 Niet meer actief

Kan je je naam er niet afhalen door de echo te bewerken?
    Zie mijn echo in ander onderwerp!!

3. Fienntje

Fienntje Nieuw lid

Feb 5, 2012
    4
    0
    0
    Hasselt
    Ok, ga ik proberen :)

4. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    Wij hadden met 16+4 een echo en daarop was in 3D nog echt een verdikking te zien. Meer door het ontbreken van het piemeltje durfde de echoscopiste te zeggen dat t n meisje was.
    Bij onze oudste twee was duidelijk n balzakje met piemeltje te zien op die termijn... Dus als je nu alleen iets van n zakje hebt gezien en geen piemeltje, zou ik ook nog twijfelen eerlijk gezegd...
    Heb je nog andere foto's?

5. Fienntje

Fienntje Nieuw lid

Feb 5, 2012
    4
    0
    0
    Hasselt
    Helaas hebben we geen andere foto's meegekregen!

6. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

Jul 10, 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk toch dat dit een jongen is, ik zie het piemeltje. De balletjes komen vaak tevoorschijn als 2 strepen. Het piemeltje kan zelfs 3 steepjes vertonen. Meestal kijkt een echoscopiste wel goed verder om iets vast te stellen. Het kan wel zo zijn dat je nu nog de clitoris ziet, maar lang niet zo duidelijk als een piemeltje!

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Dit is duidelijk een piemeltje. Dat de balletjes niet duidelijk zijn is niet raar. Waarschijnlijk zijn de balletjes nog lang niet ingedaald en kan het net zo goed plat zijn. Later zullen de balletjes duidelijker dijn en plek maken voor het indalen van de balletjes. Hij staat ook mooi vooruit ;) wat bij een meisje en zeker op dit termijn echt niet meer zo is

8. Fienntje

Fienntje Nieuw lid

Feb 5, 2012
    4
    0
    0
    Hasselt
    Dankjewel, meiden!

9. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    fientje: nu ik de foto op de laptop zie (vanmiddag op mn tel) zie ik ook het piemeltje hoor!

Share This Page