Ik heb deze site via de Yes ontdekt. En inderdaad...is errug leuk! Ik lijk volgens deze site voor 80% op ene Kavya Madhavan. Een actrice uit van die Bollywood films. Je moet je effe registreren en dan kun je een foto van jezelf uploaden. Op wie lijken jullie?? http://www.myheritage.com/FP/Company/tr ... nition.php
Nou ik heb de test niet gedaan hoor, maar mn schoonmoeder zegt altijd dat ik lijk op Sophia Loren van vroeger. Dá haaa.... :scratch: Nou ja ik zou et niet weten, maar als zei et zegt Liefs M :flower: na
Grappig, ik lijk het meeste op Madonna 73% Yeal Bar zohar 64% Kavya Madhavan 63% Courtney Cox 61% Emma Thompson 60% En nog een aantal.
Nou, dit heb ik een paar weken geleden gedaan en ik leek het meeste op Tom Cruise..... Ik wist niet dat mijn mannelijke kant zo aanwezig was
Wel ja doe ik de test, lijk ik op een af andere onbekende kerel!!! pfffffffffffff ( tenminste ik ken hem niet! jullie??) uhm hij heet dus: Jared padelecki (overigens klopt het wel een beetje, ik zie wat ze herkennen! )
Grappig! 78% Portia Derossi (wie is dit?) 76% Mary Tyler Moore (wie is dit?) 74% Kirsten Dunst 73% Raquel Welch 73% Cameron Diaz 72% Pamela Anderon 71% Kate Winslet 71% Nicole Richie Ik heb het een paar keer gedaan (met andere foto), maar kwam steeds iets anders uit... Wel 3x Kate Winslet in de lijst, dus... dat zal dan wel! Gr. Niki
Ik heb 86 % Hunter Tylo (die is toch van B&B?) 76 % Mandy Moore (wie is dat?) 73 % Mariah Carey (ehhhh juist.....) Nou leuk hoor ! Groetjes M :flower: na
@albertina Is wel een mooie 'sexy' dame, is toch van Grey's Anatomy of niet? Jij hebt trouwens hetzelfde schattige hondje als wij hebben, zijn geweldig met kinderen.
Ik lijk volgens de site op: Katherine Heigl 70% Alicia Silverstone 68% Isabella Rosselini 67 % Katie Holmes 66% Helena Christensen 66% Selma Blair 64% Adriana Lima 64% I wish ja!
Ik lijk 71% op : Daniela Pestova Ik lijk 70% op : Mandy Moore Mijn zoontje van 4 lijkt op Dakota Fanning ( een meisje )
Ik schijn te lijken op de jessica biel 78% katie holmes 75% kate hudson 71% hayden panettiere 70% sofia vergara 70% isabella rosselini 70% katherine heigl 70% kristin kreuk 68% stacy keibler 68% ik had er eerst een gedaan waar ik een zonnebril op had, toen leek ik op billy bob thornton hahahaha
oh nu snap ik het van die procenten oke, hier is de lijst (goed voor je ego trouwens ) rachel bilson 86% delta goodrem 78% jessica alba 78% rosario dawson 78% debra messing 76% sofia coppola 75% kate hudson 74% linda carter 74% maria menounos73% christina applegate 72% denk dat ik mijn haar maar donker ga verven 8)
71% op heidi klum.. nou niet slecht toch.. ik weet trouwens nioet waar ze het vandaan halen maar goed.. wel een leuke sitye.. heb gelijk mn hele famlie gescant en cht grappige dingen komen er uit