jeetje meid wat heb je allemaal wel niet moeten doorstaan en wat heb je nog ff een mooi moment met je mannetje gehad heel heel veel sterkte meis hou vol de kracht heb je.......
Wijffie toch.....ik kan het niet drooghouden bij het lezen van je verhaal, wat heftig allemaal,dat het ook nog zo ontzettend lang moest duren zeg. Ik vind het zo erg voor je meis, weet ook niet zo goed wat ik moet schrijven. Heel veel sterkte... Liefs Es
Neeeeeej... Loopy! Ik had me voorgenomen om je verhaal vanavond thuis te lezen, maar nu zit ik hier met rode ogen op mijn werk. Wat een vreselijke situatie heb je door moeten maken. En je bent er nog niet... Ik ben er gewoon stil van. Ik wens je erg veel sterkte met het verwerken van het grote verlies van je kleine man Bas. Hopelijk kan je het allemaal een plekje geven. Veel liefs! Nelly
Inderdaad wat een nachtmerrie... Ik vind het wel sterk dat je ons zo op de hoogte houdt. Heeeeeeeeel veel sterkte meid, meer weet ik ook niet te zeggen...
Lieve Loopy, Wat een verhaal....Het heeft inderdaad een stuk langer geduurd dan ik had begrepen.... Wat fijn dat je zo rustig afscheid hebt kunnen nemen van je kleine man.......ik neem aan dat hij geen pijn heeft gehad. Rust goed uit. Ik denk aan je! Liefs, Me2
Lieve Loopy Meid ik wil jenogmaals heel veel sterkte wensen voor nu en voor de toekomst. Als je wilt praten dan weet je mij te vinden. Kleine Bas* zal bere trots op zijn mama zijn.
heel veel sterkte de komende periode. Als je erover wilt praten, mag je me altijd PBen. liefs melissa, mama van Danischa*
Lieve Loopy Zo ontzettend dapper dat je je verhaal verteld hebt. Ik heb echt even zitten huilen om jou en Bas. Wel fijn dat je nog even van Bas hebt kunnen genieten ook al was het natuurlijk veel te kort...... Ik kan je alleen maar heel veel sterkte en kracht toewensen voor de komende tijd en hoop dat je heel veel 'persoonlijke' steun van familie en vrienden hebt. Helaas kan ik je alleen maar via de computer steunen en slechts met wat woorden. Ik zal zeker aan je blijven denken.
lieve loopy veel sterkte, fijn dat je bas nog een poosje bij je kon hebben. k heb geen woorden verder. ik denk aan je, liefs sanneke
dank je wel lieverds. ik heb een foto van kleine Bas en ik samen in mijn map gezet. Iedereen die dat wil mag zien hoe mooi hij was.
Heel veel sterkte Loopy. Ik vind je erg dapper aangezien je nu al anderen zoals Caruli probeert ye steunen. Pas goed op jezelf.
Lieve Loopy, Wat vreselijk voor je. Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar ik leef met je mee. X Elise
Wow Loopy, wat is Bas mooi! Ik krijg er tranen van in mijn ogen! Was afgrijselijk oneerlijk dat hij niet langer bij jou heeft mogen blijven!
Loopy, ook ik hou het niet droog hier op mijn werk, wat een verhaal, wat een hel, wat heeft het allemaal vreselijk lang geduurd. Ik zat echt vrijdag continue op de klok te kijken en te denken: zou t al gebeurd zijn? Maar het heeft gwoon drie dagen geduurd.... Ik wil je echt alle sterkte toewensen voor nu en in de toekomst, ik weet niet wat ik nog meer kan zeggen tegen je...
OOh Lieverd, wat een verhaal zeg,het heeft je niet mee gezeten en ik heb je foto bekeken, en je hebt een pracht zoon,echt om super trots op te zijn, Ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd meis,
Lieve loopy.... meid wat heb je een boel moeten doorstaan... En wat is Bas mooi!echt een mooi manneke! Jouw manneke! heel veel sterkte..........
Lieve lieve loopy Wil je nog heel veel sterkte wensen! Wat een mooi manneke heb je op de wereld gezet fijn dat hij nog even bij je mocht zijn......... Jouw kleine manneke zal vast heel goed over zijn mama waken. Sterkte meid! Liefssss