Lieve Loopy, tranen in m'n ogen, ik vind je dapper! Mooi lief mannetje, prachtige enkeltjes zag ik.... Sterkte voor jullie gewenst!
Nogmaals heel veel sterkte meis. Heb je verhaal gelezen... Wat erg, heb er geen woorden voor, dat je nog zo lang hebt moeten wachten. Gelukkig heb je je familie die je steunen... Wat heb je een mooi mannetje...
Wat kun je zeggen? Ontzettend veel sterkte, Loopy. Bas is echt een prachtig mannetje! Je kunt trots op hem zijn.
dank je wel lieve meiden ik heb zo'n verdriet... ik mis hem zo... en ik mis het zo om eeen blije zwangere vrouw te zijn... ik had nooit gedacht dat ik me zo tot op het bot ongelukkig kon voelen. ik zit elke dag uren naar zijn foto's te kijken en loop rond als een zombie. ik denk dat ik een poosje niet meer hier kom, en als ik weer een beetje ben opgeknapt dan zie ik jullie graag weer.
Leive Loopy, Neem de tijd. Alles wat je nu voelt is volkomen begrijpelijk. Het is allemaal zo oneerlijk! liefs, me2
Zó herkenbaar, net als je bevallingsverhaal.... al is het natuurlijk ook weer heel anders... Sterkte meisje!
Loopy, Wat een mooie site heb je voor je zoontje Bas gemaakt. Zo dapper hoe je alles met ons deelt. Ik hoop dat je straks thuis weer rustig je leven een beetje op kan pakken en met het verdriet om kan gaan. Je bent alleen nu moeder en dat zal je altijd voor Bas blijven. Liefs Olga
ik heb vandaag de geboortekaartjes op de bus gedaan... morgen is het al weer een week geleden. ik voel me zo rot dat het pijn doet
mooi kaartje. vind dat je alles goed overdacht hebt en dat je in ieder geval een mooie herinnering hebt aan je zoontje. mijn kindje zag er precies zo uit, helemaal perfect, met nageltjs en alles,allen het hoofdje was niet af. soms dacht ik wel eens hoe kan het.
Lieve Loopy, Wat verschrikkelijk dat je dit moet overkomen. De tranen lopen over mijn wangen, wat zal je verdriet groot zijn, en dan de wanhoop.... Ik vind het zo vreselijk voor je, woorden schieten tekort.....
Het is inderdaad een heel erg mooi kaartje! Het moet zo moeilijk zijn dat zijn geboortekaartje meteen een overlijdens kaartje is. Veel sterkte!
Oh meis, het is niet in woorden uit te drukken hoe vreselyk ik dit voor je vind Met tranen heb ik je verhaal gelezen, wat een prachtig ventje heb je op de wereld gezet. Zo klein, en toch zo mooi! Fyn dat je steun vind by je family. Heel veel sterkte, ik denk aan je!
Lieve Loopy, Ik lees nu pas je verhaal. Had me zo voorgenomen om niet te gaan huilen. Heb je verhaal heel dapper gelezen zo nu en dan wat traantjes weggeslikt, maar toen ik de foto's zag hield ik het toch niet meer droog. Wat is het toch oneerlijk....zo'n mooi manneke zomaar van je weggenomen. Meid heel veel sterkte voor de komende tijd.In je hart leeft Bas voort. liefs Chantal