Oh wat erg meid ik heb echt zo hard moeten huilen, wat vreselijk. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen in deze moeilijke tijden. Weet gewoon niet wat ik anders moet zeggen.
Meid,wat ontzettend erg voor je,prachtig kaartje ook! Als je ooit wil praten kan dat altijd,ik weet wat je meemaakt.. Heel veel sterkte en kracht toegewenst! Liefs Dais..x
wat een mooi kaartje, en wat goed om de foto's te laten zien, weet dat Bas altijd bij je zal zijn. ik wens je heel veel sterkte,
dank je wel meiden voor de lieve woorden. en ik ben ook blij dat jullie de site hebben bekeken en de foto's ook. Er was iemand die me een kaartje stuurde en er eerlijk opschreef dat ze niet had durven kijken. Maar dat ze het toch had gedaan en was geschrokken hoe mooi Bas was. En dat was hij ook. Hopelijk vergeten jullie Bas ook nooit, net als i. Als jullie dit lezen hoop ik dat je nu een kaarsje wil branden voor een andere decembermama, Jufffie, die is opgenomen in het ziekenhuis en ligt aan de weeenremmers en zij en haar beebje hebben alle steun, hoop en gebeden nu erg hard nodig. alvast bedankt.
Hoi Loopy,ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen met dit grote verlies van Bas*! Onze Merel* had ook een open schedel en heeft 40 min geleefd,zij is met bijna 30 wkn geboren,het is zo oneerlijk allemaal! Ik heb een kaarsje aangemaakt voor juffie,in gedachte ben ik bij hun.. Dikke knuff..
Het is echt knap loopy dat je onze steun vraagt voor Juffie! Hopelijk blijft haar beebje nog goed zitten! Hoe gaat het ondertussen met jou? We blijven aan je denken en aan je prachtige Basje!
Je bent wel erg lief, Loopy, dat je ondanks je eigen enorme verdriet nog aan Juffie denkt. Wij branden allemaal een kaarsje....
Loopy, voor jou en Bas brandt al geruime tijd een kaarsje bij mij...lieverd, 'tuurlijk heb je het moeilijk...en ondertussen probeer je er ook voor alle anderen te zijn....dat lijkt me echt teveel van het goede. Je moet ook aan jezelf denken....je bent echt een topmens! Hoop dat Bas en Tygo samen aan het spelen zijn daarboven! Hele dikke, warme, knuffel!
Ik lees je berichtje nu pas loopy, maar ik ga alsnog een kaarsje voor je aansteken! Het moet zo verschrikkelijk moeilijk voor je zijn! Ik denk aan je!
ik kwam nog maar eens gluren om te zien hoe het nu met je gaat loopy,... moeilijk he? ik zie je nog steeds op anderen reageren , op bijv caruli en dan denk ik, jeetje je zult het zelf ook wel verschrikkelijk moeilijk hebben,..... hou je taai
loop, lees dat je het gisteravond erg moeilk had. dat is heel erg begrijpelijk! Het is allemaal nog zo vers. Hoe gaat het vandaag met je?
Ik heb je hele verhaal gelezen, en besloot om ook een berichtje te plaatsen. Ik wil je vertellen dat ik je een hele sterke vrouw vind, en bewondering voor je heb dat je nu terwijl je zelf zoveel verdriet hebt, al klaarstaat voor anderen die het moeilijk hebben. Daar heb ik oprecht bewondering voor. Liefs Jolanda
Hoi Loopy,hoe gaat het met je? Kom je de dagen een beetje door? Ik weet het is heel moeilijk maar denk goed aan jezelf he meid! Ik denk aan je! Veel liefs..x
dank je meiden, ben nog steeds erg emotioneel. heb gisteren de hele dag gehuild. vanmorgen belde er weer iemand van het uwv. blijkt dus dat ik geen recht heb op zeangerschapsverlof en waarschijnlijk moet ik binnenkort bij de arbodienst komen om te kijken hoe het verder moet en wanneer ik weer aan het werk moet. ik kan/durf al amper naar de supermarkt in me eentje! laat staan naar mijn werk...
Hebben ze ook bij UWV gezegd waarom je geen recht hebt op verlof? Is dat omdat Bas nog geen 24 weken was? De arboarts goed voorlichten over hoe je je voelt. Die kan namelijk aan je werkgever aangegeven dat het veel en veel te vroeg is om weer te gaan werken....... Lieverd, veel sterkte en als je iets wilt weten over arbeidsrecht (ik ben arbeidsrecht advocaat)dan kan je mij altijd pb-en.
Loopy,je bent baas over je eigen lichaam,jij weet wat je wel en niet aan kan,dus geef het allemaal heel duidelijk aan. Het is toch logisch dat je nu tijd voor jezelf hebt,tis nog zo vers allemaal! Meid,denk naan jezelf,je werkgever zal het ook wel begrijpen. Veel sterkte! Liefs..x
he loopy, meis laat je hoop niet varen he. Alles komt wel inorde. Zorg eerst dat je alles een beetje kan verwerken al is dit niet altijd even gemakkelijk. Vertel je verhaal aan de arbo arts. Als het niet gaat om te werken gaat het toch niet zeker....