Kan het me wel voorstellen hoor Loopy dat je wel eens gevoelens van jaloezie krijgt Helemaal niet erg, heb je het volste recht toe Nogmaals heel veel sterkte lieve schat, wat een sterke vrouw ben je toch! Hoop zo dat je ook snel een wondertje in je armen hebt liggen Dikke knuffel en brand een kaarsje voor je! X x x
lieve Loopy, ik wil je heel erg veel sterkte wensen, ik moet heel erg veel aan je denken, en ik vind je een ontzettend sterke en mooie (lieve) vrouw. een hele dikke knuffel, rachel
Loopy wat fijn om te weten heh,dan kan je het voor je gevoel beter afsluiten denk ik... Ook ik vind je een ongelooflijke sterke vrouw,petje af voor jou! Liefs en een knuff.....
ik heb een steen beschilders om bij Bas* zijn plekje te leggen. Nu ligt er alleen een kei met daarop: kinderen van de regeboog februari 2008. Maar ik wilde iets met zijn naam erop.
Wat mooi gedaan meid! En nu is het echt Bas* zijn plekje geworden. Hij is er vast blij mee dat zijn mama zulke mooie dingen voor hem maakt. Ik zag trouwens net je tattoo, echt ontzettend mooi! Wil ook zoiets laten maken voor Pippy*, maar weet nog niet wat en waar. Komt vanzelf wel
de vergeet-me-nietjes die ik heb geplant, beginnen goed te groeien. Alle vlinders uit je bloemstuk heb ik er tussen gestoken en het windlicht van je oom, tante en nichtje staat er ook mooi bij. Let op de sleutelhanger die er aan hangt Die heeft Bas van mijn nichtje gekregen. http://i29.tinypic.com/1zxw5j7.jpg ps: ik heb de mand van een ander kindje even weg-gephotoshopt
Lieve Bas*, wat heeft je mama dat mooi voor jouw gemaakt zeg! Wat zal jij trots op haar zijn he! Liefs...
Lieve Loopy, Wat heb je een schitterend plekje gemaakt voor je lieve Bas. Ik weet zeker dat hij er met een geweldig goed gevoel naar kijkt vanuit de hemel. Liefs, Josien
Lieve Bas*, zondag is mijn eerste moederdag zonder jou. Wil je me een lief klein broertje of zusje sturen?