dikke knuffel voor jou meid het is ook niet niks zo'n dag... ik mag hem gelukkig vieren met casey maar zal zeker ook aan jou denken meid!
Lieve Loopy, het is echt een rotdag, moederdag... Het had zo mooi moeten zijn voor ons. Ik heb Pippy* nog een keer naar Bas* gestuurd zodat ze saampies op zoek kunnen naar het perfecte brusje voor Bas*!
dank je wel lieverds Lieve kleine Bas, morgen ben je al een jaar mijn kleine engeltje. Ik mis je verschrikkelijk... stuur je me gauw een lief kleine broertje of zusje?
Lieve Loopy Ik wil je alvast heel veel sterkte wensen voor morgen. Dan is het ook voor jou alweer 1 jaar geleden dat Bas* geboren is. Ik hoop voor je dat er snel een broertje of zusje voor Bas* komt. Dikke knuffel
Heel heel veel sterkte! Ik weet zeker dat jouw lieve Bas* over je waakt... Dikke knuffel en alle liefs toegewenst, Josien
Dikke knuffel, Loopy, ik denk aan jullie. Hopelijk brengt Bas* vlug een nieuw wondertje naar jullie toe!
Lieve Loopy, wat toevallig. Ik moest vandaag aan je denken en ik wist dat je in de maand augustus bent bevallen net als ik! Weet dat bas nu op een hele mooie plek zit en hij waakt over jou. Leg je hand op je hart en voel de kloppingen en weet dat Bas altijd bij je is en bij je is geweest! Kusssssss
lieve loppy al weer de eerste engeltjes dag van lieve bas. je weet ook bij mij staat het nog in mijn gedachte hoe het allemaal gegaan is. en dan twee an die engeltjes zo kort op elkaar (ook van caruli) ik wens je veel sterkte lieve meid. xxx bas zorg je dan mama heel veel geluk krijgt bij een nieuw brusje voor jou te krijgen(of eigenlijk moet ik zeggen ontvangen.....)? xxxxx
Lieve Loopy, Heel veel sterkte op deze eerste engeltjesdag van jouw lieve Bas. Ik denk aan je! Lieve Bas, Wil je voor je mamma zorgen? Liefs, Josien