mijn nachtmerrie komt uit

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door loopy, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik hoop zo dat je snel zwanger bent Loopy. Augustus komt er weer aan, vind je dat moeilijk?
     
  2. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb vanmorgen een nieuw nichtje gekregen! ze heet Femke. Ik heb daarna heel hard gehuild omdat ik mijn zoontje zo mis... :cry:
    geluk en verdriet staan soms zo dicht bij elkaar...
     
  3. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Gefeliciteerd met je nichtje! Maar ik kan me zó goed voorstellen dat je heel hard moest huilen... Je wil zelf ook zo graag...
     
  4. Lindy

    Lindy VIP lid

    16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Meid hoop echt dat je snel zwanger bent

    het is je zoo gegund succes meid
    kusss
     
  5. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    dank je wel lieverd, het gaat in 2009 helaas niet meer lukken. ik heb me er maar bij neergelegd en hoop dat afvallen mijn kansen vergroten
     
  6. Carolien82

    Carolien82 Actief lid

    8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Echt heel heel heel veel sterkte!!!
     
  7. Gabrielatje

    Gabrielatje Niet meer actief

    Jeetje lieverd wat verschrikkelijk voor je! Ik hoop dat het een beetje beter gaat met je. Ik heb net jouw website gezien en moest echt vreselijk huilen, ik heb er geen woorden voor!

    Wel wil ik zeggen dat ik het erg knap van je vind hoe je hiermee omgaat en zoveel moederliefde aan hem geeft ondanks hij niet meer bij je is. Ooit komen jullie weer samen!

    Heel veel sterkte!
     
  8. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    oooh dat hoop ik zo! en ik hoop nog steeds op een broertje of zusje. ik ben nu bijna 2 jaar verder, en 2 miskramen en het is helaas nog steeds niet gelukt. ik heb ik tussentijd 4 nichtjes gekregen en een 5 nichtje/neefje is onderweg. iedereen heeft gezellige gezonde kinderen en ik niet. familiedagen zoals vaderdag zijn soms echt niet leuk :(
     
  9. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    meid ik wil je even een dikke digiknuffel geven
    hoop echt dat het snel raak is voor je!
    het is je zo gegund...
    en snap heel goed dat feestdagen enzo niet leuk zijn
    je wilt immers zelf ook een kindje erbij..
     
  10. Gabrielatje

    Gabrielatje Niet meer actief

    Ik vind het echt zo oneerlijk verdeeld in de wereld, jeetje waarom nou he. Mag ik vragen waarom je eerder zei dat je in 2009 waarschijnlijk niet zwanger zal raken?

    Ik weet wel zeker dat je ooit weer samen zal zijn met je kindjes, ik zag laatst derek op tv en die had zelfs bezoek van een klein jongetje en dat jongetje was een miskraam van voor 12 weken!

    Ik vind het trouwens heel knap dat je het allemaal zo deelt met mensen en ook de foto's van je mooie zoontje!
    Ik geloof wel in wonderen, geef niet op ookal is het zo ontzettend moeilijk.

    Een schrale trootst maar je bent en blijft een ontzettende goede moeder voor je zoontje, ik denk dat je meer aandacht en liefde aan hem geeft dan vele mensen die het allemaal maar gewoon vinden om kinderen te "nemen".

    Dikke knuffel Charis
     
  11. Lisje86

    Lisje86 Fanatiek lid

    26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn meid! het is je gegund
     
  12. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    dankjewel Dimmel :)
     

Deel Deze Pagina