ik wens je heel veel sterkte morgen. hopenlijk zijn de verpleegsters en de gyn net zo lief bij jou als toen bij mij. bij mij hebben ze het kindje aangekleed en in een baby bedje gelegd met kruiken. ik heb het de hele verdere dag bij me mogen houden. sterkte en ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen.
Lieverd, ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen morgen en dat je goed afscheid kan nemen van kleine Bas. Jullie zijn in mijn gedachte en ik brand een kaarsje voor jullie....
lieve loopy, heel erg veel sterkte morgen! Neem je fototoestel mee en maak heeeel veel foto's! Daar heb je later veel "plezier" van. Probeer goed van je kleine mannetje te genieten als hij geboren. En neem de tijd die JIJ nodig heb. Heel veel sterkte meid!
OOh meis,ik lees nu je verhaal, Ik wil je super veel sterkte toewensen en super veel kracht in deze moeilijke tijden, Nogmaals heel veel sterkte
lieve loopy, heel veel sterkte morgen! ik denk veel aan je. weet niet wat ik nog meer moet zeggen, liefs en een knuffel van sanneke
alles wat ik doe, doe ik voor twee alles wat ik voel, voel ik voor twee in mij heb je bestaan en in mij laat ik je nooit verloren gaan
Loopy, mijn gedachten zijn morgen bij jou en bas. Het is jou kleine kindje en je zal altijd van hem houden, ook al mag hij niet meer bij je zijn. Ik hoop dat alles verloopt zoals je graag zou willen en dat je rustig en goed afscheid van hem kan nemen. Veel sterkte, liefs Olga
Heel veel sterkte morgen en ik hoop - hoe akelig ik het zelf ook vind klinken - dat alles voorspoedig verloopt. Ik ben in gedachten bij jullie en zal een kaarsje voor jullie en kleine BAS branden!
Lieve Loopy en partner en verdere familie, Heel erg veel sterkte morgen en de dagen erna. Heb je verdriet kijk dan eens naar die ene ster, hij fonkelt speciaal voor jou de hele nacht ook al staat hij ver. Ik wens je al het goede voor de toekomst en hoop dat je je verdriet en je kindje een plaats kunt gaan geven in je leven. Jeslin
Sterkte Loopy...Morgen en de dagen erna.. Ik hoop dat jullie in alle rust afscheid kunnen nemen van jullie kleine Bas.. Dikke knuffel voor jou en je mannetje en verdere familie en vrienden van jullie.
loopy; ik sluit me volledig aan bij de woorden van meliske en de anderen.... sterkte de komende tijd!
Lieve Loopy, heel erg veel kracht en sterkte voor wat komen gaat. Mijn gedachten zijn bij jou, bij Bas en je familie
een kort maar heel krachtig mooi gedichtje,... ik hoop dat je het een plaatsje zal kunnen geven,.. ik wens je voor morgen heel veel sterkte toe,.... en hopelijk ligt er een mooie toekomst voor je in het verschiet,... lieverd hou je sterk, al is je kleine bas straks niet meer bij jou, je zult altijd bij hem blijven en de mooie herinneringen nemen ze je nooit meer af xxx