Nog een maandje en ons mannentje word 1 jaar! Nu wil ik een leuke traktatie maken! Het gaat om 13 kindertjes... toevallig die dag is de groep samengebracht met een andere haha Heb moet een gezonde traktatie zijn maar hoeft niet perse eetbaar. Ik ben benieuwd naar ideeën tip, en jullie knutsel talenten! Dus show je ideeën met foto's of traktaties in het verleden!
Ik heb kleine meloentjes (die oranje van binnen zijn) in parten gesneden. Sateprikker erin met een zeiltje van papier. Prima! Lekker gezond. Bananenboten kunnen ook.
Ik heb van de week deze aangeschaft: bol.com | Uitdeelboekjes, Olivier Dunrea | Boeken Ik ben dus dit jaar niet zo creatief geweest, maar mijn zoon is helemaal weg van die boekjes van Gonnie en haar vriendjes (hoe vaak kun je Eddie op één dag voorlezen ) en ik vind het dus leuk om die op het kinderdagverblijf uit te delen voor zijn verjaardag.
Ik had voor de psz voor mn zoons derde verjaardag banannteckels gemaakt erg leuk! Ik kwam laatst ook nog deze vlinders tegen: vond ik ook leuk! En kan je natuurlijk ook helemaal vullen met bv gedroogd fruit of rozijntjes of tomaatjes
Voor zijn eerste verjaardag had ik een soepstengel met een vingerpopje in gepakt. Daaraan had ik aan een dropveter een doosje krentjes gedaan. Ik kon er zo snel geen foto van vinden, maar deze lijkt erop.
Afgelopen donderdag is hij 2 geworden. Toen heb ik een bellenblaas gegeven. Deze heb ik geknutseld tot giraffe. Zie site voor hoofdjes giraffe... Giraffe met cadeautje - peuterkleuter
Die vlinder en giraffen zijn erg leuk! Dit jaar voor Jos zijn 2e verjaardag, broodzakje met nijntje en daarin een mini krentenbol, ze hebben gesmuld Ik was net bevallen dus dit was super al gemaakt in mn verlof hoefde alleen de krentenbollen er nog in te doen.
Het eerste jaar heb ik ook een vingerpopje (Ikea) over een soepstengel geschoven, folie en strikjes erom, een groot feest! De tweede verjaardag deelde ze gevulde doosjes uit. Hele leuke doosjes van de Action (5x5 cm ofzo), gevuld met twee stukjes ontbijtkoek in de vorm van een hartje en ster en wat rozijntjes er los in. Bovenop zo'n feesttoetertje geplakt en het was weer helemaal leuk en budgetvriendelijk
1e jaar rozijntje met een muisje eromheen en nu met zijn 2e verjardag uit peperkoek een twee halen van een vormpje, smeren met boter n spikkels, op een prikker, druifjes erbij..
Wat een leuke ideeën. Hier duurt het nog 2 maanden, maar vind het leuk om al wat ideeën te zien. Die vlinder vind ik erg leuk en die uitdeelboekjes is ook een goed idee! Bedankt allemaal!
Hier ook niet zo crea, en niet veel tijd. Met 1e verjaardag is het op KDV niet gebruikelijk te trakteren, omdat het n babygroep is. Maar voor zijn 2e verjaardag maak ik zeilbootjes van n eierkoek. Dus eierkoek door midden, onder een randje eraf (zodat hij blijft staan) boter of jam ertussen, sateprikker erin daaraan maak ik n zelf geprint vlaggetje met n foto vd kleine en n 2 erop en klaar. Goedkoop en niet veel werk!
1e jaar had ik simpel gedaan. Banaan met een feestslinger erom heen. Kaartje met foto en tekstje eraan. Hoppa klaar Dit jaar wil ik van rozijnendoosjes egeltjes maken.
Ik had uit komkommer en kaas bloemetjes gemaakt en die op elkaar gedaan op een sateprikker. Dit allemaal in een bloempot met steekschuim, wat leuke kunstbloemetjes ertussen en zag er al met al supervrolijk uit!