Wat vreselijk machteloos!! Zo’n groot verlies is niet te bevatten.. vind het zó erg om te horen dit! Heeeel erg veel sterkte!!
Wat een onwerkelijk heftig en verdrietig bericht! Heel veel sterkte voor jullie in deze tijd verschrikkelijke tijd! Dan is de afstand helaas erg ver.. 'gelukkig' kan je er over een paar dagen naartoe. Gecondoleerd!
Ergste nachtmerrie wat verschrikkelijk zeg. Oneindig veel sterkte voor jou, de familie maar bovenal je zus toegewenst. ♡♡♡♡
Wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws. En dan moeten wachten tot jij je zus bij kan staan in plaats van alleen over de telefoon, vreselijk. Heel veel sterkte deze niet te beschrijven tijd.
Wat een vreselijk heftig nieuws! En dan de grote afstand nog...,waardoor je er nu (nog) niet fysiek voor jouw zus kunt zijn. Gecondoleerd! En heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke tijd.
Ik weet niets te zeggen dat de lading dekt. Te verschrikkelijk voor woorden dit. Immens veel kracht en liefde voor iedereen gewenst.
Hoe reageren de kinderen op het nieuws? Ga je er nog heen binnenkort? Veel sterkte deze moeilijke tijd❤️
Onze oudste twee zijn ontroostbaar. We zien elkaar niet zo vaak live natuurlijk. Maar beeldbellen zeker 1x per week. En de oudste twee hebben ook herinneren aan ontmoetingen. De jongste niet, daar gaat het wat langs. Zondagmiddag vlieg ik met mijn ouders en andere broer en zus die kant op. Woensdag is de uitvaart
Jemig, wat verschrikkelijk zeg. Woorden schieten tekort hiervoor. Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte voor jou en je familie.
Wat een nachtmerrie, voor jullie allemaal, maar vooral voor je zus die gedwongen moet wachten tot haar dierbaarste mensen bij haar zijn om haar te troosten en op te vangen. Gelukkig is het met de vlucht wel gelukt.! Gecondoleerd met je neefje en heel veel sterkte de komende tijd, die zal loeizwaar worden.
Verwijderd. Excuses dubbele reactie. Ik dacht dat ik vanmiddag wilde reageren maar dat dat er niet van gekomen was maar dat bleek ik wel al te hebben gedaan.
Ik moest aan je denken, hopelijk gaat met de vlucht vandaag alles voorspoedig en mogen jullie snel uit quarantaine zodat jullie bij de begrafenis kunnen zijn woensdag. Nogmaals sterkte.