dochter

Discussie in 'Vlinder kinderen' gestart door chan1990tal, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chan1990tal

chan1990tal Actief lid

6 feb 2012
    225
    0
    0
    huismama
    spijkenisse
    Ik kwam rond de 6 maanden dat ik zwanger was bleef maar ongesteld enz en toen voelde ik me op een dag niet goed op school toen heb ik bij dokter bloed moeten prikken en die zij nou je bent zwanger door gestuurd naar ziekenhuis voor een echo en ja hoor ik was idd zwanger al 6 maanden dus over al dingen gaan zoeken voor de kleine enz en alles op de echo bleek gezond dus toen had ik alles naja ik bleef ook onder controle in ziekenhuis van wegen zo laat er achter komen en omdat me partner een erfelijke hartafwijking hebt
    toen ik op vrijdag bij de echo was geweest zij die van kom maandag maar weer je bloeddruk is te hoog maar je mag wel na huis naja maandag weer geweest en toen mocht ik donderdag komen weer veel ste hoog me bloeddruk maar ik mocht dus na huis die maandag en dinsdag na woensdag (26-09-07) nacht voelde ik me misselijk maar ja dat had ik de laatste maanden alleen maar dus naja na bed en uit eindelijk schrok wakker om half 5 van kou dus ben gaan douche en toen om half 6 er onder uit naja voelde me nog steeds niet goed moeder maar kennis gebeld die kwam die zij moeten een ambulance bellen want die gaat niet lukken haar naar beneden krijgen als zij idee hebt dat ze telkens valt dus die waren om kwart over 6 half 7 toen naar ziekenhuis en ja daar was ik om 5 voor 7 en om 7uur mocht ik dus gaan perse en om kwart over 7 kwam ons dochtertje te wereld alleen ze heeft dus van huis na ziekenhuis te lang klem gezetten tussen mij bekken en haar navel streng dat ze dus gestikt is en ik mocht in de ambulance niks doen want ze lag in een stuit en dat mochten hun niet werd er geroepen enz naja ik moest dus ook zelf 2 trappen aflopen en ziekenhuis blijft beweren dat het niet hun schuld is enz naja we hebben er helemaal van top tot teen laten onderzoeken van mochten we nog wel kinderen willen kan dit wel enz naja dus na 5 x in ziekenhuis geweest te zijn en te horen krijgen ja de verslagen zijn nog niet binnen kom volgende week maar terug naja 6x was dus wel alles binnen bleek dus een kern gezond meid te zijn ze had ook niks van de hartafwijking en zouden gewoon meer kinderen kunnen krijgen als we willen dit is gebeurt op:26-09-2007 ze hete Denise

en hebben inmiddels een kern gezonden jongetje (damian-jayden-thomas) 01-11-2010

2. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat erg... ik hoop dat je het al een beetje een plekje hebt kunnen geven? Al zal het verdriet wel blijven...

Sterkte!

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Jeetje wat een verhaal!!!

Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verschrikkelijke verlies!!!

4. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    jeetje......heftig hoor! Dikke knuf en sterkte!

Deel Deze Pagina