Mijn nieuwe borsten!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sukke, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

nou ik had ene heel klein ctje., met de zwnagerschap+b had ik een flinke d...maar ik ond het zeker wel fijn...en mooi!...meeste truitjes zaten ehct super mooi!...en met een dcup heb je niet gelijk een heeeele volle boezem hoor, valt best mee..

en nu terug naar een klein ctje..nou ond die andere cup wel leuker...mag toch! ? en wta mn vent eran ind, makat mij al helemaal niets uit, hij moet het er toch mee doen...;)

2. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Met kleding vind ik zelfs de cup die ik nu heb niet altijd praktisch. Vooral bij blouses dan. Dan vind ik er een die supermooi aansluit maar dan moet ik weer een maat groter omdat anders de knopen raar staan bij de boezem.

Ook met sommige topjes en truitjes en jurkjes krijg je dan dat de voorkant toch korter valt omdat het naar boven getrokken wordt door de borsten.

Maar dat is nu iets dat ieder voor zich moet uitmaken. Ik vind dat in redelijk veel gevallen vrouwen gewoon de maat hebben die bij hun bouw past.
    Bijvoorbeeld een panlat model zonder enige ronding aan de heupen (dat is niet beledigend bedoeld hoor) zie ik perfect met een a cup, kleine b terwijl bij iemand van ongeveer dezelfde bouw maar met rondere heupen ik eerder een b tot grote b zal zien.

Ik zeg ook niet dat dit voor iedereen opgaat maar in redelijk wat gevallen is het zo wel.

edit: sorry dat ging wel een beetje off-topic

3. Mayon

Mayon Niet meer actief

Nee ik bedoel niet dat je er iets over te zeggen hebt natuurlijk, meestal niet ;)

maar vroeg me gewoon af, omdat sommigen bijv zeggen, ik had c en tijdens voeden of zwanger zijn 'gelukkig' d.

4. Bri

Bri Niet meer actief

Tja, fijn of niet fijn, dit is wat ik van moeder natuur gekregen heb. Persoonlijk vind ik ze me wel mooi staan en ze mogen ook wel gezien worden (al loop ik er niet mee te koop, ik kleed me meestal wel stijlvol vind ik zelf). Maar ik verberg ze dus nooit, een in elkaar gedoken houding is slechter voor je rug dan dat extra gewicht.

Het enige waar ik last mee heb, is dat ik niet op mijn buik kan slapen. Voor de rest zitten ze mij nooit in de weg. Ik ga er dus ook niets aan laten doen.

En een klein probleempje heb ik met kleding. Heb nu 80E, confectiemaat 40/42. Ik kan zelden jasjes of blouses vinden die me echt mooi zitten; of ze zitten te strak op m'n borsten, of ze zijn te groot op m'n schouders en buik. Maar ook dat vind ik echt geen reden om te laten snijden in mijn lijf.

D vond ik groot zat (past goed bij m'n lichaam, ik ben niet superslank of zo, nooit geweest ook), maar na de 2e zwangerschap is er toch een maat extra aan blijven plakken. Het is nog wat minder praktisch, maar ik vind mij er zeker niet lelijker op geworden (met goede bh).

Deel Deze Pagina