ik snap wat je bedoeld! Je hebt een vrij strenge blik, niet zozeer door de kleur maar ik denk doordat je wenkbrauwen ook vrij dun zijn. (ik had trouwens een totaal andere vrouw verwacht hihi). Ik zou ze met poeder bijtekenen en aan de bovenkant wat meer aanzetten. Ze zijn ook redelijk recht van vorm. Moet bekennen dat ik jou wenkbrauwen wel wat moeilijker vind
Ja zooo irritant! Ik hoor standaard "waarom kijk je zo boos?". Snap je waarom ik een wenkbrauw complex heb? Ik hoorde ooit dat dat komt omdat m'n wenkbrauwen juist naar beneden loopt en niet recht. Dus een echt boogje. Als ik het laatste stukje epileer, heb ik korte wenkbrauwen. Dat wil ik ook niet. Lastige wenkbrauwen he? Vandaar dat ik heel graag een wenkbrauw transplantatie wil. Oh haha hoe had je me verwacht dan?
Goed idee Imensa! Dat zou je inderdaad kunnen proberen Nahla. voor dat het wordt getatoeëerd zullen ze neem ik aan eerst precies de vorm uittekenen dus voordat daadwerkelijk de inkt erin gaat kun je zien hoe het uit komt te zien.
Dat is wel vervelend om steeds te moeten aanhoren. Met recht bedoel ik eigenlijk de eerste helft (dus van je neus tot aan het hoogste punt) bij de meeste mensen loopt dit iets schuin omhoog en op de foto lijkt het alsof het bij jou vrij recht loopt. Het klinkt nu wel heel erg alsof ik jou wenkbrauwen zit af te kraken maar zo bedoel ik het niet hoor. Ze zijn niet slecht of lelijk maar ik probeer alleen mee te denken.
Maar gaat het er juist niet heel getekend uitzien? Juist omdat ik donker haar heb en een vrij strenge blik heb, ben ik bang dat ik er nòg strenger uit ga zien. Ik heb nog een foto waarop je m'n wenkbrauwen heeeeel goed kunt zien, maar die is zooo stom dat ik hem niet openbaar wil laten zien haha. Daarop heb ik ze bijgetekend
Klopt idd er word samen gekeken naar de juiste vorm. Er word net zo lang getekend tot je de juiste hebt. Ik heb het zelf ook en ben elke dag nog blij dat ik het gedaan heb. Ik verf mijn wenkbrauwen nog wel (zelf) na het verven zijn ze wel iets donkerder van kleur maar vervaagd na weekje. Ikzelf vind een donkere wenkbrauw wel mooi. Zal er ff foto bij doen rechts is net na het verven. Links ik na 3 weken. Ben blond en heb van mijzelf "geen wenkbrauwen" dus dit is een uitkomst.
Nee hoor meis, ik ben je juist heel erg dankbaar. Het klopt dat de eerste helft recht loopt. Dat is echt typisch Aziatisch. Oké ik voeg heeeel snel die lelijke foto toe en haal hem heeel snel weer weg. (Vriend maakte die foto en ik probeerde voor de grap stoer te kijken alsof het een modellen shoot is hahaha) Hierop heb ik het dus bijgetekend
Imensa, ff tussendoor....dankzij je onderschrift kan ik nu mijn laptop afdrogen, had net een slok thee in mn mond
Ik gebruik zelf vaak zwarte eyeliner op bovenste ooglid en laat die uitlopen in een wing. Onderste ooglid, waterlijn, gebruik ik paars oogpotlood. En verder zwarte mascara. Dit is dagelijkse look......stappen/feestjes etc, maak ik meestal smokey eye. Heb daar nu echt een super kit voor gevonden! NYC individual eyes. Heb je voor de kleuren blauw, groen en bruin. Voor mijn wenkbrauwen heb ik liever een poeder, vind ik toch wat natuurlijker als potlood
Ik zou ook je wenkbrauwen epileren of strak laten epileren. Zodra je dat doet komen je ogen ook mooier na buiten.
-- Imensa, wat mooi! Maar je hebt wel wenkbrauw haartjes van jezelf toch? Dan lijkt het ook al veel natuurlijker. Ik heb maar haartjes aan één kant. Vroeger veel te veel aan het plukken geweest. En ja, dan komt het op den duur niet meer terug hé. Inmiddels heb ik permanente make-up en groeit het aan één kant wel weer redelijk terug. Maar aan de andere kant niet. Daar baal ik echt van. Want de kant van de haartjes vind ik nu weer prachtig.
@ Jet83 sorry dat we je topic over nemen @ Imensa heel mooi zeg! Ziet er erg goed uit en de kleur pas perfect bij je. @ Nahla oke je kijkt misschien niet heel erg charmant maar de wenkbrauwen vind ik juist goed gelukt hoor! Ik denk dat je het zelf vreemd vind omdat je dit niet bent gewend bij jezelf. Je vraagt in een andere reactie of het er dan niet getekend gaat uit zien maar de getatoeëerde wenkbrauwen zien er vaak juist naturel uit. Daarnaast, de wenkbrauwen die door de meeste vrouwen worden aanbid zijn de wenkbrauwen die niet bijgewerkt via welke manier dan ook.
Ja klopt heb wel haartjes. Maar doordat mijn haar zo blond is en het verf vrij snel weg trekt is dit prima oplossing. Toen ik zelf nog niet verfde koste me het een godsvermogen ze netjes te houden.
Ik gebruik heeeeel al en toe die potlood van de Hema en ik moet zeggen dat ik die echt geweldig vind. Nu ik toch met foto's strooi. Dit zijn m'n on-geëpileerde lelijke naturel wenkbrauwen.
Hema potlood heb ik ook! Is inderdaad heel fijn. Alleen vind ik de bruintint net een te rode ondertoon hebben. Je wenkbrauwen lijken hier veel voller? Misschien ze iets minder dun epileren? Edit: ik zie net Kolovski haar reactie hieronder en om eerlijk te zijn ben ik (op basis van de fotos) het wel met haar eens.