Hey Ik heb gister avond een testje gedaan, 2 zelfs, 2 verschillende testjes. Wel beide van de kruidvat. Maar, zonder dat wij dat door hadden was de verpakking aangebroken en miste er een test uit incl zoeen pipet dingetje dat er bij hoorde, dus mijn vriend dacht dat er mee geklooid was. Maargoed, ik wilde toch die test uitproberen en dit is het resultaat Maar omdat de verpakking al open was, dacht mijn vriend dus dat er mee geklooid was, dus hij is er niet 100% zeker over of hij eigk wel positief is of niet, want het kan ook een vals zijn toch? Anyway Dus ik heb kort daarna nog een testje gedaan een andere, de deluxe kruidvat test (die andere was die goedkope van 4 nog wat met 2 testen er in, waarvan eentje dus ontbrak) De 2e test was dus negatief. Maar has echt beetje urine er uit moeten persen haha, dus kan ook zijn dat ik te wijnig urine had zeg maar. Maarja wat is jullie meening hier over? =3 Greets Giltje
Ik zou voor de zekerheid nog even een test doen, zou denk ik niet zoveel vertrouwen hebben in die test waarbij de verpakking al aangebroken was.. je weet maar nooit.. Hoop natuurlijk dat het positief is !!
Hoi Giltje, waarschijnlijk heeft er iemand een test uit gepikt of wilde er een klant de test bekijken en zijn ze vergeten de verpakking weer compleet te maken..dat zou ook kunnen toch? Je ziet wel een duidelijk streepje op de foto,misschien nog een testje doen en dan even wachten tot je echt moet plassen Dan heb je in ieder geval genoeg urine en ben je misschien van je onzekerheid af. Succes ermee!
Hoi giltje, Test ziet er duidelijk uit hoor, denk niet dat deze vals is. Volgens mij klopt je banner niet helemaal.. Want daar staat dat je op dag 9 bent van je cyclus. Succes!!
Ik zou niet weten hoe je met zo'n test zou kunnen rommelen: die tweede streep verschijnt alleen als er Hcg op komt en blijkbaar zit dat in jouw urine! Ik zou morgenochtend inderdaad nog eens een testje proberen, maar het zou best kunnen dat je zwanger bent...
Ja dat zou kunnen idd, maar vind wel dat je zoiets wat al aangebroken is, niet bij de dichte verpakingen moet laten liggen, bedoel nou hebben wij een doosje gekocht met 1 test er in terwijl er 2 in horen :/ noujah, dt soort dingen gebeuren. Ga er straks nog een doen, hoop echt datie positief is =D
Die test lijkt me toch ook wel goed positief hoor! volgens mij kunnen ze met zo'n test niet echt schoemelen.. Ik ga vanavond ook nog eens testen na 12d overtijd.. hoop dat het streepje even duidelijk is als bij jou! hihi duimduim voor ons allebij
Merci, hoop zo dat pos is.(en hoop dat voor alle andere mensen hier ook natuurlijk!) Me vriend en ik zijn vandaag 4j samen, dus zou mooi cadeau zijn
Oh dat zou wel erg leuk zijn ja Gefeliciteerd met jet 4j samen zijn Laat het ons weten wanneer je getest hebt
ik moet om 13u15 beginnen met werken, en om 19u ben ik thuis. Dan snel iets eten en dan testen... oooo spannend Wanneer test jij nog eens
deze ziet er positief uit! hoop voor je dat het klopt! maar in t doosje zitten ze ook nog in een platicje... was die ook niet meer dicht dan? succes met de nieuwe test!!!
haha dat zal wel denk rond6e zijn, mijn vriend gaat boodschappen doen na het werken, en dan neemtie een testje mee En daarna komtie gelijk naarhuis, hij gaat nog ff bij zijn ouders koffie drinken, watie altijd doet op vrijdag, voor het boodschappen doen ff langs ouders. (Die wonen vlak naast de Deen, dus als je er toch in de buurt bent om boodschappen te doen, kan je net zo goed ff langs gaan) Dus dat wordt dan tegen avond eten aan. He dat duurt mij allemaal veelste lang, ik wil gaan testen
nee die was open, denk dat daar 2 in horen te zitten, want was maar 1 plastic zakje zeg maar, en die was open. En Thnx =D
Ik denk zelf dat iemand er gewoon 1 uit heeft gejat ofzo, dan dat ermee is gekloot, ik zou gewoon een nieuwe kopen en overnieuw doen morgen ofzo..
hmmzz... nee normaal horen de 2 testen apart in een eigen plasticje in het doosje te zitten... beetje triest! ff nieuwe doen meid!
Ik denk ook wel dat het echt positief is. Ik zou ook niet weten hoe daarmee geklooid kan zijn. Ik duim voor je!