Wat voel ik me rot ik heb nergends zin in wil liever helemaal niemand zien en zielig in mijn hoekje op de bank zitten mijn meiden zijn sinds anderhalve week bij oma. ik mis ze heel erg maar zit te veel met mezelf in de knoop. Huisarts is vanaf maandag iedere dag langs geweest. Ik ben ook wel vrolijk dus zit niet heel de dag janken. maar voel me ook vaak heel erg rot. Weet iemand wat ik hieraan kan doen.
Dat hangt er vanaf wat er met je is... Ben je depressief, is er iets ergs gebeurd? Ik begrijp dat het heel moeilijk is als je meiden er ook niet zijn . Sterkte!
Maar je weet dus zelf ook niet wat er met je aan de hand is, begrijp ik dat goed? Hoe oud is je jongste? En heb je een vriend of man om je te helpen? Ik begrijp dat je totaal niet lekker in je vel zit en dit even van je af wilt schrijven, alleen ik begrijp je stukje niet echt, sorry!
Ooow, wacht, door het bericht van mijn voorgangster snap ik het wat beter. Je oudsten zijn bij opa en oma en jij hebt een pasgeboren kleine thuis! Ik denk ook dat dat wel vaker zo is, en stiekem denk ik wel dat het door de hormonen komt hoor.... Maar mijn vraag ben ik nog steeds wel benieuwd naar, heb je een vriend of man?
Ja ik heb een vriend die alles voor me doet. De kinderen zijn al bij mijn ouders voordat de kleine geboren werd.
het kan door je bevalling komen dat je voor je bevalling zo moe bent geworden dat je depri ervan wordt. ik heb zelf een slaapstoornis. Mag nu door de iui mijn medicijnen meer gebruiken en baal nu van het leven. Denk weer dat iedereen een hekel aan me heeft en me uit kotsen. Kan niet tegen kritiek. Ik ben ook wel vrolijk maar voel me rot. Kan je je hier mss in vinden?
Dat klopt helemaal. Ik ben had het alleen voor de bevalling en ik ben niet moe. Ja nou ben ik wel moe maar zit al bijna 3 uur achter elkaar te janken. haha
praat je er wel met iemand over? Of houdt je je groot zodat niemand ziet dat je ff niet gelukkig bent terwijl je net een kindje hebt? Er over praten doet altijd wonderen.
Ik praat erover met mijn vriend met de kraamzorg met de huisarts en met een vriendin dus praat er genoeg over maar niemand die me kan helpen natuurlijk. word echt gek van mezelf....
Ik ook, heel herkenbaar Ennuh....ondanks dat het al voor de bevalling begonnen is, wil dat niet zeggen dat dat niet zo is hoor Misschien kan een antidepresiva je helpen? Hoop dat je snel de oude weer bent
Ik heb het ook in erge mate gehad na de bevalling ik ben toen begonnen met rhodiola rosea capsules van de reform winkel. Heeft bij mij goed geholpen. Ik voel dat er nu weer een dipje aan zit te komen en ben vandaag ook weer begonnen met slikken. Misschien is het iets voor je