ik denk dat dit een grap is? bijna dagelijks kom ik dingen tegen waar ik me echt bij afvraag waar mn zich druk om maakt maar dit vind ik toch heel erg lachwekkend!? of dit is een grap om ons wat uit te lachen omdat wij ons hierover druk maken? ts reageert niet en ging snel na het openen van het topic offline,... of het zijn de zwangerschapshormonen en dan denk ik dat ik heel erg blij mag zijn dat ik haar niet persoonlijk ken want dan hebben veel mensen in haar omgeving het moeilijk met haar of ze klaagt gewoon graag, sommige mensen vinden dat leuk of ze heeft problemen met haar stiefmoeder
mijn dochter heeft van mijn ouders ook apart een kaartje gekregen met een muziekje erin, was ze helemaal blij mee! toch lief van ze?
Pffffff.... Ik vind je reactie heel vreemd. Zou het super leuk vinden als ze een kaartje aan mijn zoontje zouden sturen. Wees blij dat er juist aan je kids gedacht wordt. Excuses en een bos bloemen zou wel netjes zijn.
Eh,ik zou heek snel mijn excuses aanbieden, vind het vooral heel lief. En om eerlijk te zijn, als je me hier al druk om kunt maken...
Het word hier eentonig, maar ook ik zie het probleem niet! Is juist leuk dat een kind zijn/jaar eigen post krijg, en dat iemand die moeite wilt nemen. Ik heb het ook wel eens gedaan, en de oma van mijn dochters doet het geregeld. Vind het alleen maar leuk!
ik zou als ik jouw stiefmoeder was wel boos worden. Hoe durf je dat eigenlijk zo te zeggen. Ik zou het hartstikke attent vinden als iemand onze dochter apart een kaartje stuurt.
Ik vind het ook sneu voor de stiefmoeder, maar ik denk dat TS de boodschap nu wel begrepen heeft. De reacties op haar topic vind ik net zo sneu. Tip aan TS: Ga even langs bij je stiefmoeder met een bloemetje, gooi het op de hormonstertjes en bied je excuses aan. Daarnaast z.s.m. dit topic laten sluiten.
Ik snap het probleem echt niet!! Het is toch leuk als een kind een kaartje voor zich zelf krijgt? Hier krijgen de kinderen van de opa's en oma's altijd apart een kaart. Geweldig vinden ze dan. Ik vraag me echt af waar sommingen zich in hemelsnaam druk om maken. Wat waren jullie bijgedachten dan toen jullie die kaart zagen?
Zie ook geen probleem....hier doet mijn moeder dat ook....vind dat juist leuk! Waar je je druk over maakt zeg?!
Net als de dames hierboven snap ik je probleem niet. Tis toch juist hartstikke leuk om apart een kaartje te krijgen als kind. Mijn dochter kreeg zelfs bij de geboorte van onze jongste een apart kaartje met gefeliciteerd grote zus alleen voor haar. Ik vond het super dat mensen hier aan dachten... Sommige kunnen echt overal een probleem van maken
niets meer toe te voegen. ( toen ik opgenomen was kregen de meiden van veel mensen apart een kinderkaart, vond ik juist zo lief, dat er speciaal voor hen aandacht was omdat mama niet thuis was)
Hier krijgen ze altijd appart een kaartje hoor Met sinterklaas sturen de oom en tante van mijn man hun altijd een kaartje namens sinterklaas. Met kerst krijgen ze van de oma's en oom en tante een eigen kaartje Met valentijd krijgen de kinderen kaarten (en ik niets ) En met pasen stuurt mijn schoonmoeder ze ook nog een kaartje.