dat zou ik ook bijna denken? Wat de reden dan ook precies is... iets met erbij horen ofzo? En dan de hormoonmonsters erbij..
Oh en iemand vroeg ook hoe ik het dan wilde zien, of iedereen apart genoemd moest worden of zo. Ik ben echt niet zo'n zeikerd dat ik mij druk maak wat mensen op een kaart zetten hoor. Sommigen spellen onze naam verkeerd, anderen noemen ons allen bij mijn meisjesnaam ondanks dat we mijn mans naam aangenomen hebben. Maakt allemaal niet uit! Moet ik een beetje om lachen en klaar. Maar nu was het apart een kaart aan mijn man en ik (dus aan Jan&Jans (geen Fam ..) en zonder dochter te noemen. En apart eentje aan dochter. Nou ja, maakt ook niet uit. Jullie hadden er niet mee gezeten. Dus moet ik het bij mezelf zoeken.
Ik vind je nu eigenlijk een beetje overkomen ( en sorry als het niet zo is maar zo komen je berichtjes nu over ) Dat je eigenlijk een beetje verwacht had dat iedereen hier boos om zou zijn..
tja ze bedoelen het goed , ze wilde haar eigen post geven , is toch leuk joh , maar soms denk je even anders ? dat heeft iedereen wel eens toch ? gr jmm
Nee, als ik dacht dat ik 100% in mijn gelijk stond, had ik dit hier niet geplaatst. Ik twijfelde juist. Maar inderdaad had ik misschien iets meer verdeelde meningen verwacht. Maar nu is het wel tenminste duidelijk.
Hmm mja hier doet oma het ook... En ik moet zeggen dat ik het ook wat vreemd vind. Doen ze ook met vakantiekaarten trouwens. Maar ik ga me er niet heel erg druk om maken... Afgezien van dat ik me daar nu al 5 jaar over verbaas... Denk ik er maar niet te veel over na. Ze zullen het wel leuk vinden denk ik dan maar...
wat ben jij mischien wel door de hormonen hoor! aan het zeuren wees blij dat jullie een kaart krijgen en lief juist 1 voor hun kleinkind ik heb ook mijn eigen dochter een kaart gestuurd met mini en mickey met muziek nee ik snap echt je probleem niet
ja denk echt dat je zelf erg gevoelig bent en al had ik het raar gevonden ik had er niets van gezegt lekker iedereen laten doen wat ie zelf wil
Hier ook een kaartje voor onze zoon van zijn overgrootmoeder dit vind ik juist heel erg leuk stel dat ze er straks niet meer is dan heeft hij toch kaartjes van haar want ik bewaar ze natuurlijk wel voor hem zodat als hij oud genoeg is ze zelf kan lezen
Goh en dit topic is dik 3000 views waard en 112 reacties? Tis zeker komkommertijd Mensje bedoelde het vast heel goed, doe niet zo overtrokken zeg, zo kan je overal wel wat achter gaan zoeken Dus ik zeg : Het zijn je hormonen!
Mijn man kent mijn stiefmoeder niet. Heeft haar letterlijk 1 X gezien, toen dochter net geboren was. Mijn vader komt wel op visite (zonder stiefmoeder) wanneer mijn man gewoon thuis is. Ze komen ieder 1x per maand, apart, dus nooit samen. En mijn stiefmoeder komt dus niet wanneer mijn man er is. Hij accepteert dat, maar vindt dat natuurlijk wel raar. Daarnaast vindt mijn man het zoiezo knap van mij, dat gezien de geschiedenis tussen mijn ouders en mij, ik nog zulk contact met hun onderhou. Het is te ingewikkeld om het allemaal precies uit te leggen, maar is dus een gecompliceerde relatie. Ik dacht dat we ons daarbij neergelegd hadden, maar blijkbaar spelen er toch meer gevoelens mee, dan ik dacht en moet dat uit de weg gepraat worden ipv "gezeur" over kaartjes.
Dan zit het blijkbaar wel erg diep. Want zoiets zou ik zelfs bij mensen waarmee ik het niet kan vinden niet als iets slechts opvatten.
Ik zie het probleem ook niet hier ook een kaartje van mijn ouders aan ons als Fam. ... en aan onze dochter een kaartje, leuk toch!
Hier kregen de kids ook een kaart allebei apart en wij ook...sja..beetje lullig, de kaart voor de jongste kwam paar dagen eerder dus ik begon al boos te worden...(we liggen elkaar niet) een paar dagen later kwam de kaart voor de oudste en ons. Maar nee hoor ik heb er geen probleem mee.
Nee idd, ik ook niet. Ts,goed dat je het uit wil praten. Ik wil je wel een tip mee geven, wacht tot na de bevalling.
Goh, ik snap nu wat ze bedoelen met hormonen van zwangere vrouwen! Ik vind dat je echt een beetje over de top reageert! Wat is er mis mee, ben je nu minder familie? De meeste kinderen vinden het volgens mij geweldig om een kaart te krijgen waar HUN naam op staat..