Nou goed mensen, het is duidelijk hoor! Het feit dat zowel mijn man als ik op dezelfde manier reageerde (hoewel hij iets heftiger dan ik), maakt ons tot slechteriken, zeurpieten enz. Blijkbaar hadden we dit superleuk moeten vinden, ongeacht wie het gestuurd had, of we die nu wel of niet aardig vinden, wat dan ook de geschiedenis met die persoon is. Dus het is niet meer nodig om het nog een keer te komen melden. Dat deel is duidelijk.
@ts: Je geeft al aan dat er meer speelt en dat je nu toch tot de ontdekking komt dat het allemaal wat dieper zit -dat verklaart een hoop toch? En dan snap ik je ook wel een beetje - maar dat lezen de meeste mensen niet meer. Dus die blijven reageren op het eerste berichtje, waarin het allemaal heel simpel klinkt (wat het eigenlijk niet is) . Dus lekker laten sluiten dit topic. Of niet meer lezen (maar dat zou ik zelf ook niet kunnen ) want daar wordt je verder ook niet blijer van. Wat je zegt: Het is nu duidelijk. Klaar.
Die hormonen doen goed hun werk zo te lezen! Jij vroeg om advies, nu niemand het met je er s is reageer je zo jammer.
Nee hoor. Ik heb al veel eerder een paar keer aangegeven, dat ik het inderdaad bij mezelf moet zoeken en dat het uitgepraat en goedgemaakt gaat worden met ouders. Maar ik blijf hele negatieve reacties krijgen, ondanks dat ik toegeef. Dat vind ik dan weer jammer. Daarom zeg ik nu dat dat deel wel begrepen is.
@Myo. laat lekker dit topic sluiten! Blijkbaar speelt er veel meer dan dat iedereen in het eerste berichtje kon lezen. Veel succes met het hopelijk oplossen van de hele situatie!
Mijn zoon heeft ook zijn eigen kaart van Opa en oma gekregen, doen ze elk jaar en mijn oma doet dit ook altijd. Vind het juist superleuk dat hij zijn "eigen" kerstpost krijgt hij is ook helemaal trots op de kaarten die hij zelf krijgt.
Blijkbaar krijgen jullie het gevoel via deze weg dat je man er niet bijhoort. met de geschiedenis er bij kan ik dat wel begrijpen! is hij wel genoemt op jullie kaart? of was het meer een kaart voor jou en 1 voor je dochter? het is denk idd goed om te praten. maar ook vreselijk bizar dat je stiefmoeder blijkbaar geen contact met je man wil
ik vind echt dat je loopt te piepen... hier kreeg zoon ook een mooi carskaart vorig jaar.. my god... opa's e oma's lijken wel niets meer te mogen... waar een mens zich niet druk om maakt..
Tja misschien ben ik een rare snuiter hoor dat ik dat ook al vreemd vind , maar wanneer ik perse wil reageren op een topic, dan zorg ik ervoor dat ik wel weet, waar het gesprek op dat moment over gaat. Ik reageer nooit alleen op de openingstekst, zoek altijd in ieder geval alle reacties van de TS op.
Hmm ik vind het niet zo raar eingelijk. Je stiefmoeder vind het blijkbaar een leuk idee om een kaartje alleen voor jouw dochter te sturen en een voor jullie. Persoonlijk vind ik dat ook erg leuk want de kids zijn superblij met hun kaartjes
Je bent niet raar hoor, dat doe ik ook het liefst En voor het sluiten van een topic moet je bij 1 vd moderators zijn, even een pbtje naar 1 van hen dan word je topic wel gesloten. Veel succes met het goedmaken en alle andere omstandigheden,(dat zeg ik omdat ik begreep dat het niet echt een makkelijke situatie is waarin je je bevind met je vader en stiefmoeder.)
Wij krijgen hier ook altijd een kaartje voor Fam. en de kindjes nog apart een kaartje. Heel leuk toch? Wij hebben een keer een kaartjes gekregen van mijn schoonmoeder met als openingszin Lieve kinderen, ook klein- en schoon-. Was ik ook niet erg gecharmeerd van.
Veel succes Myo! Nu je iets meer duidelijk geeft over de complexe familiebanden bij jullie kan ik mij jullie reactie ook beter voorstellen. Goed van je dat je bij jezelf te rade gaat, dat is al meer dan heel veel mensen doen!
ik mis de like knop af en toe hierzo! Ik vind dit een fijne reactie!! En ben het er helemaal mee eens!
Dank jullie wel. Het is erg verwarrend om deze onterechte / misplaatste emoties te hebben! Maar we gaan er mee aan de slag. Ik ga nu proberen dit topic te sluiten.
Hier krijgen de kinderen ook een apart kaartje van opa, is toch hartstikke leuk?! Ik snap je punt niet.