Natuurlijk duim ik met hem mee!! Maar is volgens mij helemaal niet nodig, hij redt het wel. Het lukt hem. Ik las het bericht van je met kippenvel op mijn armen. Moederliefde, dat is zoiets moois. Waarom zou zo'n stoere sterke knul een etiketje opgeplakt moeten krijgen. Kom op. Vind dat dat tegenwoordig zo snel gebeurd. Het ene kind is de ander niet, en inderdaad de een heeft meer moeite met dingen dan de ander. Maar met zo'n heerlijke zoon die vecht voor wat hij wil, daar mag je inderdaad heel trots op zijn. Applaus!!!
Dames: Hij is geslaagd Geweldig he??? Van de 100 punten had hij er 90 (vergelijkbaar dus met eindcijfer 9) Hij is vanavond naar de zorgboerderij gegaan en zondagmiddag haal ik hem weer op. In de tussentijd regelen wij in het geheim voor zondagavond een klein familiefeestje ter ere van mijn fantastische jongen! Hij was zo nerveus, hij wilde nauwelijks eten vanmorgen, maar toen hij vanmiddag thuiskwam heeft hij zich volgebunkerd En onderweg viel hij bijna in slaap. Hij was zo moe, dat Is natuurlijk van de zenuwen geweest.
Aah wat goed!!!!!!!!! Gefeliciteerd mamabri!! En zeer zeker gefeliciteerd aan jou zoon! Fantastisch!!
Bedankt voor de felicitaties en natuurlijk ook voor het meeduimen. Ja, wij zijn HEEEEL erg trots op hem, mijn moeder had zelfs speciaal gebeld of hij thuis was vanavond, dan had ze willen komen. Ze zat nl "nog maar" 2 uur rijden van ons af (ze woont 3,5 uur rijden), maar ja, hij was er dus helaas niet. Ze zei tegen me: Weet je nog hoe verdrietig je was na dat onderzoek in het Sophia kzh.....Dat ze dachten dat hij een kasplantje zou blijven?.....En kijk eens hoe ver hij nu is! Die was ook apetrots op hem (en dat ze dat toevallig aan haalt ) En ja, ik heb al wel voorpret van het feestje. Het is niet groot hoor, gewoon wij, schoonouders, mijn zwager, beste vriendin etc. Maar toch genoeg zodat hij even in het zonnetje gezet wordt door ons. Heb alleen nu wel een goede smoes nodig, want ik mag nu natuurlijk niet drinken....... (en normaal drink ik bij zoiets wel een paar wijntjes)
Gefeliciteerd! Wat een top prestatie! En heel veel plezier zondag! Wat zal hij ontzettend trots zijn op zichzelf!
Dat is hij ook en zeker ook terecht. In de auto had hij het erover dat hij eigenlijk nog meer certificaten erbij wil halen, maar dat is allemaal op HAVO-niveau en hij is bang dat hij dat niet kan. Ik heb hem gezegd dat altijd is gezegd dat hij dat wat hij vandaag gepresteerd heeft, volgens velen ook niet haalbaar was voor hem, dat hij moet vechten voor zijn dromen en dat hij al zo veel verder is dan ooit iemand gedacht zou hebben. Ik wil binnenkort met zijn mentor praten om te zien wat er nog haalbaar zou kunnen zijn voor hem. Ik heb ergens volgende maand toch een gesprek op school en daar ga ik het zeker nog over hebben. Op school hadden ze het er vorig jaar nog over dat hij ook intern via het restaurant waar hij werkt misschien nog cursussen mocht doen. En ook zijn school is altijd een groot voorstander geweest van proberen het maximale uit hem te halen, zoals jullie ook kunnen lezen in dit topic.
Wauw! Echt super van hem dat hij zo gemotiveerd is om verder te gaan! Vaak doen 'de professionals' alsof ieder kind hetzelfde is met een bepaalde diagnose en alsof sommige kids echt niets te leren hebben, maar zo zie je maar dat ze echt niet altijd gelijk hebben! En met de steun die hij van jou/jullie krijgt, zou ik het zeker proberen als ik hem was!
Niet alleen van ons. Wat dat betreft ook alle lof voor de scholen waar hij op zal/zit, en van de begeleiders die hij via het pgb heeft. Kijk, als wij bij zijn prognose gezegd hadden van: ach het is nu eenmaal zo, we laten hem wel lopen en we zien het wel, was hij nooit gekomen waar hij nu is. En dan hadden de artsen van destijds zeker wel gelijk gekregen. daar zijn echt jaren en jaren intensieve begeleiding voor nodig gehad, zowel van school, instanties als hier thuis. En dan met name enorme inzet van hemzelf natuurlijk, want wij kunnen met zijn allen wel fantastische plannen in elkaar draaien, het kind zelf moet ook gemotiveerd zijn en het ZELF doen. Maar het heeft me wel heel wat grijze haren gekost Gelukkig bestaat er tegenwoordig haarverf