Ook de digitale test van CB kan vals positief testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bos, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    meiden....ik hoor overal alleen maar lof over de digitale zwangerschapstesten van clear bleu....ik was ook altijd enthousiast....tot vandaag.....

ik had zaterdag een test in mijn handen met daarom zwanger (zie album)
    de sensitest liet mij zondag maar 1 streep zien (negatief dus)
    ook de test van de kruidvat kon niks vinden
    een bloedtest heeft uitgewezen dat er geen hormoon in mijn bloed zit..

blijdschap is nu verdriet en de positieve test was VALS....

bij mij komen die testen er niet meer in............

Edit moderator: titel aangepast. S.v.p. niet allemaal hoofdletters gebruiken

2. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Jeetje nog nooit gehoord zeg, kan me voorstellen dat je kwaad en teleurgesteld bent.
    Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met de digitale....toen ik niet zwanger was gaf ie ook gewoon aan niet zwanger.
    En nu stond er duidelijk zwanger...en dat ben ik ook!
    Vervelend :(

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Jeetje meid wat een domper...Ik heb dit idd nog nooit gehoord.

Wel fijn dat je door deze nare omstandigheden het toch even met iedereen deelt! Sterkte meid. En op naar een echte positieve test!

4. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    He wat k*t zeg...! Lijkt me verschrikkelijk. Je denkt toch wel dat je van een juiste uitslag uit mag gaan.

5. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Misschien ben je wel zwanger geweest, dat zou ook kunnen. Soms heb je al een posi test gehad en gaat het daarna alsnog mis met het vruchtje.

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    elke test kan wel een klein foutje hebben helaas is dit jou voor gekomen :(

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nou ik heb ook posi getest met cb terwijl ik echt niet zwanger kon zijn.
    Vlgens de gyn kwam dit door een eiwit.

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dan had het ook in het bloed moeten zitten....en dat zit er niet in....
    dus geloof me (ik had het ook liever anders gezien hoor) naar hij is erg vals...

9. jazy

jazy Actief lid

ik heb het ook al eens mee gemaakt! mijne gaf zwanger aan dus ik helemaal in de wolken maar andere testen allemaal nega en ik werd niet ongie daarna het was namelijk in me ontpilfase die duurde 9 maanden! dus na 3 maanden na die test werd ik pas ongie!

10. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    nou dat is lekker dan, heb er al 3 gedaan achter elkaar en gaven allemaal zwanger aan, gelukkig heb ook nog veeeeel gewone testen gedaan die ook posi aangaven!
    Anders zou je toch weer gaan twijfelen...

11. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    he bos
    echt balen meis! je zou idd zeggen dat die van CB het duidelijkst is omdat er duidelijk ZWANGER op te lezen is en die anderen soms juist vage streepjes en kruisjes kunnen aangeven :(

ik wilde ook een CB gaan kopen (heb nu kruidvat en apothekershuismerk gehad.)..maar na jouw ervaring blijf ik braaf die goedkopere dus kopen..
    ps wat kost een CB test eigenlijk? :(: omdat ie zo duur is lees ik overal...

meis, heel veel sterkte en never give up!
    x

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Nou hier nog iemand die gisteravond een valse test heeft gehad van CB. Hij gaf duidelijk zwanger aan. Heb vlak daarna getest met de kruidvat test en die was negatief. Vanmorgen weer getest met een CB en die gaf toen niet zwanger aan. Dat ik eventueel een vruchtje verloren ben lijkt met sterk dus voor mij is hij gewoon vals geweest...
    Blij met een hélémaal niks (wat ik nog het ergste vind) en even 21 euro weggegooid daardoor.

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    3 voor 20 euro......

14. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Dat vind ik echt heel slecht zeg dat ze gewoon vals positief aangeven!
    Ik heb ook 2 keer getest met cb digitaal en 2 keer zwanger, maar heb ook 3 testen van de kruidvat gedaan zondag en maandag met ochtendurine en daar kwam een 2e streep en net nog 1 gedaan maar niet met ochtend urine en weer de 2e streep gelukkig!
    En veel donkerder als zondag en maanda nog!

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik zou clearblue bellen en je geld terug vragen :) er zijn trouwens ook valse clearblue digitale testen in omloop :D raar maar waar dat kreeg ik toen aan de telefoon te horen want ik belde toen om te vragen of ie ook wel eens positief kan zeggen als het toch niet zo is als je belt moet je de productcode door geven en dan controleerd ze alles

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb net gebeld en ook het LOTnummer door moeten geven, ik kreeg niks te horen over of het echte testen van hun waren maar ik geloof wel dat mijn testen echt van CB waren/zijn.

Ik heb er een melding van gemaakt dat ik een valse uitslag had en ik had zelfs bijna het idee dat ze me wilde gaan zeggen dat dat niet kan maar slikte het snel in. Ze kwam met een verhaal dat hun testen meer dan 99% betrouwbaar zijn en dat ik dan toevallig net de pech heb bij de 1% te horen. Ik werd een beetje afgescheept dat het heel vervelend is e.d maar verder niks.

Ik heb nog 2 testen liggen maar vertrouwen doe ik ze niet meer. Mocht het nou een keer echt zo zijn dan test ik voor de zekerheid nog met een andere erbij.
    Leuk zeg, op deze manier gaan testen... :(

Liefs!

17. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Jeetje wat erg!
    Vind niet dat dit kan!
    Werk van maken hoor!

Ik heb het tegenovergestelde gehad.
    Zwangerschap van mn dochtertje bleef hij negatief aangeven maar ik was kei zwanger!

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    serieus.....ik heb (uit teleurstelling en nijd) alles weg gegooid....

ik ga morgen of maandag bellen...

Deel Deze Pagina