een nog vagere echo

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Hoop42, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hallo...

vorige week heb ik jullie een berichtje gestuurd met het feit data ik op de vroege echo ipv 7 weken zwanger,maar 5,5 weken zwanger was.
    Afgelopen week begon wat bruinverlies,heb afgelopen vrijdag nog een echo gehad,waarop heel weinig te zien was.Volgens de arts zag ze enkel nog een witte plekje waar de aanhechting gezeten had.Er was geen hartactiviteit te zien.
    Ze wilde al stoppen met de echo,toen ik plots een hartje zag kloppen op een heel andere plek...ze zoomde in en zag het toen ook!!
    Ze weet niet wat ze ervan moet denken.We moeten nu as vrijdag terug,maar wij zijn op van de zenuwen.Wij vinden het zowiezo raar dat wij zelf hartactiviteit moeten ontdekken(dat zij het niet zag).
    Er is dus nog steeds hoop.
    Ook zei ze: je hebt een tussenschot in je baarmoeder,terwijl ik dat helemaal niet heb!!! Ik ben 42 jaar en loop al vanaf mijn 17de bij de gyneacoloog en heb al 4 gezonde kinderen op de wereld gezet en we hebben nooit geen tussenschot gezien.We voelen ons erg verward.Wat vinden jullie hiervan?
    Tis wel een erg vaag verhaal he?

Groetjes,Marijke

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi marijke,

ja het is een vaag verhaal, ook heel lastig om ergens over te beoordelen als je zelf niet oko een echo kan maken om te kijken.
    Het blijft even onzeker.......wachten tot de voglende echo!

Imke

Deel Deze Pagina