mijn ovutest pleaSe checK

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mammatje89, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Laatste 2 van vanmorgen 9.40 en 10.00 uur. Zijn deze testEn altijd zo donker als ze negatief zijn?

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Gisteren postte je een foto waarbij de onderste positief leek.
    Welke waren dat?

3. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    De 2 bovenstE testENn van dE. LaaTstE foto

4. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ik heb nu een beetje stekende en zeurderige pijn in me onderbuik kan dat de eisprong zijn geweest

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hmm als ik zo de laatste foto bekijk vind ik ze wel lichter geworden terwijl ik gister dacht dat het een goede positieve test was..

Wat betreft krampen/steekjes/pijn in de buik : dat kan vanalles zijn, en hoeft dus geen eisprong te zijn... Heb ook in verschillende stadiums van mijn cyclus regelmatig van die pijntjes. Zegt dus niks helaas.

6. nooatje

nooatje Niet meer actief

hallo allemaal ik breek ff in..Snap het volgens mij ook allemaal niet zo goed met die ovulatietesten. Ik heb donderdag en zondag geklust en had zaterdag en zondag een knaltest hebben we dan goed geklust denken jullie, vrijdag en zaterdag kwam het er niet van namelijk...baal ik van! En vandaag waren teststrepen gelijk van kleur dus vandaag ook nog maar klussen???? Alvast bedankt en sorry voort inbreken.

7. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou indd vandaag en morgen ook nog aan het klussen gaan;)

Deel Deze Pagina