mmmm? denk hulp van jullie nodig..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door aryam, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aryam

aryam Lid

12 sep 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enige tijd geleden heb ik dit geplaatst, (ik ben nu ook lid gebleven) Vind het fijn dat ik terug op jullie kan vallen met mijn vragen...

Hier komt het eerder geplaatste bericht in een geopende forum.

hoi,

Ik heb een hele vreemde ding... ik ben vorige week na een zeer lange cylus ongesteld geworden. Via mijn nicht kwam ik erachter dat ik hier mijn vragen kan stellen. Ik heb even snel een acount bij haar aangemaakt en nu hoop ik dat jullie mij ook kunnen helpen.
    Ik heb een hele lange cyclus soms wel van 70 dagen. Nu werd ik eindelijk ongesteld vandaag twee week geleden. twee dagen daarvoor hadden mijn man en ik sex gehad. Ik ben echt heel erg ongesteld geweest. Maar goed ik ben nu misselijk slap en kan niets binnen houden. Ik had nog testen liggen van de vorige zwangerschap. En die dus gedaan. Toen kwam er een controle streep, met 20 min. kwam een tweede streep (aflezen kan tot 10 min) Maar goed hij stond daar wel oppeens heb nog een gedaan en nog een en bij alle drie de testen een streep met 20 min. Het is niet geldig maar het is toch vreemd? Zou dit mischien toch iets zeggen? Hebben jullie dit ook wel eens gehad? ik zou even een foto bij voegen hij is niet heel duielijk want hij is op de tel gemaakt... Zien jullie iets? En zijn dit opdrooglijntjes? Ik heb zelf een hekel aan mensen die lijntjes moeten turen, en ook testen aflezen na de 10 min. deed ik nooit. Maar had hem gedaan en mijn ogen werden gestuurd met 20 min. met 10 min leek er we iets te staan maar mischien ook niet . Het was niet goed zichtbaar.
    Hier is de foto
    Alvast ontzettend bedankt voor de mogelijke antwoorden

Nu heb ik sinds gisteren een redelijk positieve test (ovulatie) En vanmorgen weer de blauwe. Hoe kan dit? Volgens mijn ff is mijn eisprong al geweest die stuur ik straks ook mee als mij dit lukt. Ik weet niet hoe dit kan? Heb dit nog nooit eerder gehad. Sorry Sorry voor het zeuren en wispelturig gedrag :) ene moment denk ik zwanger te zijn het andere weet ik het niet meer.

Bekijk bijlage 185516

2. aryam

aryam Lid

12 sep 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    Als ik de test zo zie zou ik zeggen dat je zwanger bent. Maar omdat het streepje pas na de afleestijd er staat, durf ik je niet te feliciteren. Ik zou morgen ( of vandaag ) even de kv 2v5 halen en daarmee testen. Je maakt het wel spannend iig. Veel succes en ik hoop dat ik je snel kan feliciteren.

4. aryam

aryam Lid

12 sep 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou idd, het is zo spannend. Zo heb ik het nog nooit gehad, ik of nouja eingelijk wij zitten lang in onzekerheid. We wachten nog even af en morgen naar de kv... Ik hoop jullie morgen meer duidelijkheid te geven! Vraag morgen ook even een bloedtest aan bij de ha.

5. Broedertjes

Broedertjes Actief lid

19 sep 2011
    220
    0
    0
    Fulltime Mamam
    Valkenswaard
    Ik zou idd ook even n bezoekje ad HA brengen, om wat meer duidelijkheid te kunnen krijgen. Hoop op goed bericht voor jullie! Succes!!

6. aryam

aryam Lid

12 sep 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden was ik weer, cb was gisteravond ''nog pregnant'' en kv vertoond dit beeld ook de one step pregnancy testen vertonen dit beeld ... Ik stop maar met testen denk ik. Ik maak mijzelf mischien crazy :$

Hier komen de testen:

Bekijk bijlage 185700

7. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi ayram

ik zie een steerp staan even dik als de controle streep :)
    heb je al een bloed test laten doen??

maar ik denk dat je zwanger bent :)
    dus een kleine gefeli :)

en test over morgen nog is een keer dan zou hij wel donkerder moeten worden :)

liefs

8. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Sorry maar ik denk dat je niet zwanger bent. De teststreep is namelijk wit, en als er hcg in je urine zit, zou die toch echt roze moeten worden.
    Sorry wil je niet ontmoedigen, maar een witte teststreep duidt niet op een zwangerschap..

9. Eef5

Eef5 Actief lid

28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het heel lastig. Op basis van de testen zou ik zeggen dat je zwanger bent. Maar gezien je hevige ongesteldheid .... Misschien een tweeling waarvan 1 vruchtje het niet heeft gehaald. Ik zou even naar de huisarts gaan of nog een paar dagen wachten en dan nog een keer testen. Ben wel heel erg benieuwd! Ik hoop het voor jullie!!

Deel Deze Pagina