Dames!!! In dag 27 van mn cyclus (welke normaal zo'n 29 dagen is), maar met goede hoop een voorgevoel en wat lichamelijke klachtjes nu net (om 00:00) een kruidvat zwangerschapstest gedaan... Ach, want had m nog liggen. En! Wat schetst mijn verbazing?! Een plusje???? Wie zegt mij of dit plusje niet tussen mijn en mijn vriends oren zit maar ook echt op dit kruidvat staafje staat?! (Ai... Kom ik erachter dat ik met m'n iPad geen bestanden kan uploaden Morgen meer nieuws en misschien ervaring met vage plusjes op de kruidvat test?)
Spannend! Ik ben erg benieuwd naar je foto. Hoe donker is het +je? Er gaan wel wat belletjes rinkelen als ik aan de + testen van de kruidvat denk, maar goed, ik ben ook wel positieve verhalen tegengekomen. Mijn duimen draaien!
Foto van gisteravond met vage kruidvat test (dag 27 in cyclus) Én de doorslaggevende foto van de CB Digital test (dag 28 in cyclus) Onwijs vroeg al positieve test in handen, maar wat ben ik blij!! (Poging 1: vmk na 5,5 weken. Poging 2: mislukt. Poging 3: Zwanger)
Is het dan sneller duidelijk??? Tweelingen komen veel voor in mijn ėn mijn vriends familie.... Heb ook al veel last van misselijkheid, denk al wel een week nu...
mwa, bij de een stijgt het hCG sneller als bij een ander, dus even afwachten.. maaaar gefeliciteerd!!!!!