hoi hoi.. laatst was hier iemand die foto's las van dieren. Maar ik weet niet meer precies wie dat was. Iemand een idee?
Kan dat? En kan je aan een foto ook lezen of een diertje nog leeft? Onze kat is sinds zaterdag spoorloos
Oh moppie, wat naar zeg! En vooral met dit weer! Hopelijk komt ie snel weer terug! ja dat kan denk ik wel.. maar nu nog diegen vinden die ze kan lezen!
Thanx meiden, doet me goed @JuJu: jij wilt vast weten waarom jouw kat het je zo moeilijk maakt met op daken klimmen enzo?
plaats eens een foto en ik kan wel even kijken..!!! maar ik ben nu zwanger en soms lukt het gewoon totaal niet sorry..!!
eerste wat ik zie is een beeld dat hij met zijn twee voorpootjes met een beest speelt lijkt een muisje..!!! hij jaagt graag kan dat kloppen kan het kloppen dat soms de kat erg raar uit de hoek kan komen als ze het aaien zat is een haal kan geven weet goed wat ie zelf wilt.. erg nieuwsgierige kat gaat veel op onderzoek uit er is iets met de voorpootjes wordt er erg naar getrokken denk niet dat het alleen het spelen met de muis is maar zie niet echt at het is ..!! is er iets met zijn pootjes geweest dan het linker voorbeentje? meer krijg ik er even niet uit dit zegt deze foto mij
Ze is inderdaad een jager ja! komt regelmatig thuis met muisjes, vogeltjes en dikke spinnen! Ze weet wel wat ze wil ja, een haal zal ze alleen nooit geven. iets met dr pootjes... ze heeft een raar nageltje aan haar achterpootje. waarschijnlijk is heel vroeger, voordat we haar hadden, een teentje gebroken. Maar daar heeft ze geen last van.. maar je bedoeld dus een voorpootje.... ff denken hoor..
ja of ze speelt heel graag en vaak met haar voorpootjes kan ook en kan ook zijn met andere dieren een haal geven ...!! ik zeg wat ik zie en dat kan met alles zijn soms is het even nadenken hahaha
Oh, dat laatste kan nog wel ja,.. ze heeft regelmatig ruzie met andere katten.. Maar ff een vraagje.. kun je iets zien wat te maken heeft met haar gezondheid?
ik zie niks ernstig mischien een neusverkoudheid dat er aan komt maar verder voelt dit als een gezonde kat aan kan het ook fout hebben hoor
okee.. want ze spuugt de laatste heel erg veel, ga donderdag ook ff langs de huisarts, maar ik denk, misschien dat je kan zien of er iets aan de hand is... hoe ze zich voelt.. Dankjewel!
als ik nu kijk voel ik niks of het moet een oude foto zijn kan zijn dat ik het dan niiet oppik maar goed dat je naar de dierenarts gaat
ik zie iets met eten is het een moeilijke eter of is er iets geweest met haar eten..!!! ook wordt ik erg getrokken naar haar ogen waarvoor geen idee maar daarbij wil ik zeggen ik ben nog in de leer en nu ik zwanger ben blokt het vaak heel erg dus sorry daarvoor toch iets met eten en buik??
Daar zit je toch best goed mee! Toyke leeft helaas niet meer, maar heeft de laatste jaren aan dieetvoer gezeten voor nierproblemen.. (dus idd eten&buik) Ogen niets speciaals.. of je moet het ver zoeken.. Ze heeft ooit een Tia gehad waarbij haar oogjes heel snel heen en weer gingen..
ja ik zag iets raars met haar ogen soms zie ik dingen heel ver terug dus dat kan het dus best goed zijn