Na even heel wat tegenslagen in mijn omgeving toch onwijs veel leuke dingen op dit moment!! Zo ben ik dolgelukkig dat ik zwanger ben natuurlijk daardoor gaan samenwonen met de liefste vriend, beter leren kennen en beide nog even gek. Daarna ging het onwijs leuk op werk en veel goeie opmerkingen gehad dat het beter gaat ect. Het huis in oorde gekregen ookal was het voor me heel moeilijk. Zo woensdag EINDELIJK geslaagd voor me theorie na 9 pogingen en al 2 jaar bezig om met autorijbewijs te kunnen haleb (paniek met theorie). Gister dan eindelijk onze bank binnengekomen staat nu in huis wachte we al 14 weken op!! Net weer een rijlesje gepakt en me rijinstructeur vond het super gaan zo goed dat hij er spoed op gaat zetten. Daarna gebelt worden van 14 oktober mag je afrijden. MIJN GELUK KAN NU BIJNA NIET OP!! DOLGELUKKIG NU!!! wat ik wou berijken.. niets ik ben gewoon zo blij dat ik het kan, ondanks er tegen mij gezegd is dat ik nooit wat kon en dat ik het niet zou halen. Integendeel bewezen Ik kab het wel!!!
Wat goed! Gefeliciteerd! Nu inspannen voor je rijbewijs, maar dat gaat je lukken! Het geluk staat aan jouw kant
Ben alleen wel bang dat qls ik moet afrijden eventueel de kleine komt haha dan ben ik 37 weken... Hooo van zegen
Oooh wat goed en leuk voor je Ken je helemaal niet, maar ik word helemaal happy van zo'n vrolijke post! Nu ik nog
Ik heb alleen je beginpost gelezen, en fijn dat alles zo goed gaat..! En niet om te zeuren, Maar hier word gezegd dat je vanaf 7 maanden zwangerschap bij een heel aantal examinatoren niet meer afrijden mag.. Waar het precies vandaan komt weet ik niet, nouja angst voor geboortes ofzo denk ik? Maar er schijnen behoorlijk wat examinatoren het niet meer aan te durven vanaf de 7e maand. Ik mag volgende week mn laatste poging doen, en dan ook niet meer met een beetje pech.. Maare, succes meid, fijn dat alles je voor de wind gaat!