Sterkte ladies, Kwam hier even langs omdat gelukkig niet mijn vader maar helaas zijn vader er niet meer is en ik zie hoeveel dat met hem doet...Zeker nu we met onze kinderwens bezig zijn. Ik ben ervan overtuigd dat hij heel vaak bij ons is! Liefs, Ann
Sterket voor iedereen. Mijn vader is overleden toen ik 6 weken zwanger was. Hij is in z'n slaap overleden aan hartritme stoornissen. Ik heb hem niet gevonden maar was wel in z'n huis, en ik had een voorgevoel, ik riep hem maar hij antwoorde niet. Toen ben ik naar de dokter gereden, die is met me meegegaan, en hij zei; je vader is idd overleden. Toen ik hem riep onderaan de trap, dat was het allerergste en zal ik nooit meer vergeten. Ik denk vaak aan hem, en vind het heel jammer dat hij Steven nooit kan vasthouden. Maar ik geloof dat hij hem wel kan zien, en dat geeft me wel weer een blij gevoel.
Meiden ik wil jullie allemaal en ts sterkte toewensen in deze moeilijke periode. Wij zullen ook iemand die ons verschrikkelijk dierbaar is op een gegeven moment moeten laten gaan. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Gecondoleerd en heel veel sterkte. Mijn schoonvader is vorig jaar toen ik net zwanger was overleden natuurlijk maakt het diepe impact maar zeker voor mijn meisje nog meer dat zij nooit meer haar opa kan ontmoeten. Mijn vader is er vorig jaar rond de periode dat ik moest bevallen achter gekomen dat hij non hogkin had en gelukkig is de ziekte stabiel bij hem en ik hoop dat hij nog heel veel jaren van de kleine Tess mag genieten.
jee ik ben een beetje laat.. maar ik zie deze topic nu pas... Ik herken zoveel en wil je alleen maar een knuffel geven... Mijn papa ivorig jaar juni ziek geworden bleek ook nierkanker te zijn met uitzaaingen overal.. longen en beenmerg etc...uiteindelijk ook in het AVL zijn linkernier weggehaald... helaas is papa 12 maart dit jaar overleden... en ja het is alweer een half jaar maar het lijkt de dag van gisteren het missen gaat niet over.. wordt alleen maar erger...kan je helaas niets anders (positievers zeggen) sterkte meid
Hoe gaat het nu met je? Mijn vader is vorig jaar 1 mei gestorven aan een hartstilstand, die kreeg hij in zijn slaap. Ik denk nog iedere dag aan hem. Mijn dochter was 5 maanden oud toen hij stierf, hij heeft haar dus nog wel gekend ook al was het maar kort. Nu we weer voorzichtig aan een tweede denken, besef ik dat hij dat kindje nooit zal zien en dat doet pijn. Veel sterkte. Liefs, San
Hmmm... Helaas heel herkenbaar. Mijn vader is 7 jaar geleden overleden en ik mis hem heel erg. Zeker met onze bruiloft en de geboorte van ons dochtertje. Ik vind het zo jammer dat hij mijn man en zijn kleindochter nooit heeft gekend... Sterkte!
Meissie, gecondoleerd. Ik lees je verhaal met tranen over me wangen.. In gedachte sla ik een arm om je heen. Sterkte Knuf Sookie