Mijn partner en ik weten het niet meer

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Doekiepoekie, 28 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.303
    15.485
    113
    Ik vrees dat we die nooit meer gaan krijgen
     
  2. CroqueMadame

    CroqueMadame Bekend lid

    7 sep 2022
    948
    1.409
    93
    Denk ik ook. En dat kan in mijn optiek twee dingen betekenen. Of TS blijkt niet de vader of het was sowieso allemaal niet helemaal waar :p.
     
  3. Treezebees

    Treezebees Actief lid

    4 mrt 2023
    193
    279
    63
    Vrouw
    Vermoedelijk krijgen we een update bij de volgende schoolvakantie.
     
    TotalBella vindt dit leuk.
  4. Doekiepoekie

    28 feb 2024
    33
    14
    8
    Nou bij deze geef ik jullie een update, want dat vind ik wel zo netjes namelijk. De andere mogelijk vader had ruim 2 weken een DNA test gedaan en jullie verwachten het al. Hij is de vader, dus ik niet. Heb haar succes gewenst in de toekomst, maar omdat ik niet de vader niet wil dus nu niet in deze zaak zitten, want dat ik mij pakkie niet aan lijkt mij. Als het goed is gaat ze in de toekomst naar een moeder kind huis wonen ivm haar veiligheid (details bespaar ik jullie omdat het nog een lopende rechtszaak is) maar met mijn partner is het nu uit van mij kant en wil haar ook niet meer spreken, want voel mij best genaaid dat ze zegt dat het van mij is de kleine wat niet zo is. Ik kies voor mijn eigen weg nu en focus nu daarop wat het beste is. Hopelijk heb ik jullie geïnformeerd nu En ik weet vast niet alles wat er allemaal is gebeurd met mijn ex en de vader maar dat maakt mij niet zoveel uit eerlijk gezegd, dus forum kan worden beëindigen
     
    Oilell, Suzi98 en Kramertje vinden dit leuk.
  5. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    4.221
    5.443
    113
    Het lijkt me voor jou een heel moeilijke situatie, heel veel sterkte!
     
  6. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    12.041
    12.475
    113
    Vrouw
    Sterkte!
     
  7. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.522
    5.624
    113
    Vrouw
    Wat een kut nieuws….maar ik denk dat je hier het beste aan doet. Eerlijk was ze dus in ieder geval niet, daar heb je niks aan.

    sterkte in ieder geval
     
  8. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.494
    4.731
    113
    Stille meelezer hier. Geen idee of je dit nog leest maar ik ga het toch zeggen.

    Ik begrijp je schrik en ook je woede wegens haar oneerlijkheid. Daarnaast denk ik dat het gezien de situatie inderdaad slimmer is als zij naar een andere, veilige plek gaat. Ik hoop alleen dat je jezelf erop voorbereid dat als de huidige emoties weggeëbd zijn, het goed kan zijn dat het omslaat in verdriet. Het is immers een soort van rouwproces om ‘jouw’ kindje dat ‘ineens’ niet meer van jou is. Je bent voor het eerst vader geworden, en ineens is die titel weer weg. Ook die gevoelens zijn normaal en ik hoop dat je jezelf toestaat dat te voelen, en desnoods hulp zoekt om deze moeilijke periode te gaan verwerken.
     
    Krokodil16, Kundera, citroenrasp en 11 anderen vinden dit leuk.
  9. Doekiepoekie

    28 feb 2024
    33
    14
    8
    Ja het is ook heel moeilijk voor mij geweest, maar de laatste 2 weken ongeveer ging ik ook twijfelen namelijk of ze wel eerlijk is geweest tegen Mij, maar blijkbaar was dat niet het geval. Ik denk eerder dat ze het hoopte dat ik de vader zou wezen vanwege de situatie met de andere vent, maar dat is dus niet het geval. Ik was er dus wel op voorbereid dat hij de vader is om een nog groter teleurstelling te verkomen. Dat was dus ook een slimme move van mij. Heb het nieuws gisteren gehoord natuurlijk heb ik wel effe traantje weggepinkt, maar ik mijn duidelijkheid. Niet wat ik hoopte, maar heb het wel geaccepteerd.
     
  10. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.944
    5.655
    113
    Vrouw
    Hier een stille meelezer maar wat een vervelend nieuws. Veel sterkte en hopelijk mag je ooit papa worden van een mooi klein mini mensje.
     
  11. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.875
    15.183
    113
    Nabij Utrecht
    Sterkte en hopelijl kan je er snel goed mee omgaan.

    En bedankt voor de update.
     
  12. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.607
    2.172
    113
    Ik was ook een stille meelezer, maar wat naar dat je vriendin je zo behandeld hebt, en ook dat ze gelogen heeft. Mijn broer heeft iets soortgelijks meegemaakt, zijn vriendin werd toen onverwachts zwanger en hij had geen idee dat zij vreemd was gegaan, pas toen hun zoontje was geboren en een week of 2 was, meldde de echte vader zich, gelukkig waren hun samen niet echt, hadden al jaren veel ruzies en konden niet met en niet zonder elkaar, dus uiteindelijk was t beter dat hij dan niet de vader was.

    Hoop voor jou dat je t geluk met een andere meid opnieuw mag ervaren, en dat je wanneer je zover bent, een eigen kindje mag krijgen, voor nu ook nog veel sterkte, het is niet niks.
     
  13. Doekiepoekie

    28 feb 2024
    33
    14
    8
    Bedankt allemaal voor de steun die jullie mij toewensen. Dat doet mij veel. Ik heb de goede hoop in de toekomst dat ik nog vader ga worden, want ik ben nog jong( pas 26 jaar) had het graag gewild stiekem, maar het is inderdaad beter zo als je op langer termijn kijkt.
     
    Oilell, citroenrasp, Mya en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    12.041
    12.475
    113
    Vrouw
    Hopelijk in de toekomst een lieve eerlijke vrouw waarmee je een gezinnetje mag stichten ❤️
     
    Vero0504 en Doekiepoekie vinden dit leuk.
  15. CroqueMadame

    CroqueMadame Bekend lid

    7 sep 2022
    948
    1.409
    93
    Wat een verdrietig bericht voor je @Doekiepoekie! Al klinkt het alsof je er wel bovenop gaat komen. Hopelijk krijg je in de toekomst een gezin met een lieve vrouw die eerlijk tegen je is.

    Ik was een van de kritische reageerders. Dus wilde even zeggen dat het tof is dat je nog iets van je laat horen.
     
  16. Doekiepoekie

    28 feb 2024
    33
    14
    8
    Ja dat hoop ik ook dat ik in de toekomst een gezinnetje kan stichten, maar kom vast wel goed. Ben inderdaad al bovenop gekomen van deze hele ellende. Het voelt letterlijk dat er tientallen zakken van mijn schouders eraf zijn gekomen en de updates geven is een kleine moeite die ik kan doen.
     
    CroqueMadame, mamabri, toch3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. mamabri

    mamabri Fanatiek lid

    15 aug 2021
    1.644
    2.151
    113
    Vrouw
    Ik lees nu de update. Ondanks dat ik het nav de termijnen die je gaf het wel verwacht had kan ik me indenken dat het bij jou als een bom insloeg.

    jij geloofde het verhaal en ik kan me voorstellen dat dit voor jou heel pijnlijk is.
    Ik wens je voor de toekomst een lieve eerlijke vrouw waarmee je ooit een gezin kan stichten.

    voor nu veel sterkte
     
  18. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.648
    19.629
    113
    Heel veel sterkte.
     

Deel Deze Pagina