Mijn partner is iets ouder, bij jou ook??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mami196, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik ben 20. M'n vriend is 31..
    Voelen geen verschil, denk dat dat het belangrijkste is :)

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dat dacht ik al aan je foto te zien vorige x.
    Maar durfde het niet te vragen!:)

3. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier is mijn man bijna 9 jaar ouder en op zijn 40 ste vader geworden (dan wel van nummer 4, maar hij zal ook 60 zijn als de jongste 20 is).
    Hebben hier nooit zo over nagedacht.

4. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Mijn ex man is 18 jaar ouder en ik was 20 en hij 38 Bijna 39. Zelf nooit geen problemen mee gehad. En onze dochter ook niet.

Inmiddels zijn wij uit elkaar en is hij bijna 50 en net weer vader geworden. En toen dacht Ik Ai! 50 is wel op het nippertje van te oud en zou ik dat niet meer willen. Maat h

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier ook ruim 10 jr verschil. Vriend is 40 en net voor de eerste keer papa geworden. Hopelijk komen er meer bij.
    Graag had ik het eerder gewild maar we deden 5 jr over het krijgen van onze zoon.
    Daarom gaan we ook direct weer voor een brusje zodra er een cyclus op gang komt.

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Daar ben ik het mee eens, mijn sv was 40 toen mijn man werd geboren, nu is dat normaal, toen uitzonderlijk oud. Hij gedraagt zich nog ouder, alsof hij nu 90 is ipv 70.

Ben wel blij dag wij jong zijn, we hebben twee kinderen en de oudste is drie. Ik ben 28 en mijn man 31 :)

7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.504
    13.992
    113
    Vrouw
    Grappig ik lees hier over vaders van 49, mijn moeder was net een maand 50 toen ze oma werd. ;) Maar zolang je jezelf er goed bij voelt is het toch geen probleem?

Mijn man en ik schelen 7 jaar, bij de geboorte van onze zoon was ik 24 en hij 31. Hij wilde al wel eerder kinderen maar ik was er nog niet aan toe, dat heeft hij altijd gerespecteerd. Wel heeft hij denk geluk gehad dat ik sowieso jong kinderen wilde en dat het heel makkelijk lukte.
    Het enige waar ik aan merk dat ik een oudere vent heb is als hij het over tv programma's van vroeger oid heeft.

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.470
    4.921
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mijn man is 49 en net voor het eerst vader. Ik ben 14 jaar jonger...

9. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Ik heb een vriendin die met haar 26 jaar oudere vriend ging voor kinderen; hij was op dat moment 52... Inmiddels zijn ze na 5 jaar mmm gestopt omdat het niet lukte en er druk kwam te staan op hun relatie. Hij was dus toen al 57! Je bent niet de enige!

10. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik vind het eerlijk gezegd wel oud om papa te worden. Zo oud is 1 van de opa's van mijn zoon. En de andere opa is iets ouder als jou man. En mijn moeder was 48 toen ze oma werd. Dus ja ik vind het echt te oud. Maar dat is mijn mening.

11. sandy89

sandy89 Lid

11 mrt 2012
    51
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik ben 23 en mijn vriend is 34.. ik vind dit wel de ideale leeftijd voor ons beiden om kinderen te krijgen. Ik weet vrijwel zeker dat mijn vriend in eerdere stadia van zijn leven nog niet klaar was voor kinderen en voor mij is dit ook het moment.

Mami, jij kent je partner het beste.. denk jij dat het veel invloed zal hebben op de opvoeding van jullie kind?

12. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Mijn man is 9 jaar ouder dan ik. Ik ben 30 en mijn man is 39. Ik sta eigenlijk nooit zo stil bij leeftijdverschil. Onze kinderen hebben ook niet de jongste vader, maar ik hou gewoon ontzettend veel van mijn vent. Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen hoe oud hij is, al was hij 50 geweest en verder precies hetzelfde dan was ik net zo gek op hem als nu. Daarnaast vind ik mijn man echt de leukste en beste vader die je als kind maar kan hebben en dat heeft echt niets met leeftijd te maken. :)

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hier ook een partner die tien jaar ouder is en een dochter uit een eerdere relatie... die met mij weer 15 jaar scheelt...

Dus ja, soms denk ik ook wel eens dat hij "op leeftijd" zal zijn tegen de tijd dat onze dochters gaan trouwen....
    maar als ik zie hoe leuk/lief/jong hij met de dames omgaat..... dan is er echt geen probleem hoor.

"Het houdt je jong"

14. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    mijn vader is 24 jaar ouder dan mij, en werd op 49 jaar opa!! hij heeft collega`s van zijn leeftijd die net papa zijn geworden....het heeft allebei we wat toch?

15. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier is mijn man ook 15 jaar ouder en hij heeft 2 oudere kinderen bij zijn ex. Dit is ons eerste kindje waar ik helemaal gelukkig mee ben. Hij is infanterist en rent 20 jarigen er uit, dus tot op heden vol in conditie en geen lichamelijke klachten bij hem.We zijn samen prima in balans en ik zou zeker niet anders meer willen. Nog steeds vol op verliefd :D
    En ja als de kleine 20 is dan is hij in de 60, wel hebben we besloten dat als we voor een tweede gaan en het kan/mag gebeuren dat we vrij snel achter elkaar willen beginnen voor de tweede (of ik moet zeggen nooit meer ;) )
    Mijn oom en tante hebben schelen ook 20 jaar en de kinderen zijn er niet slechter op geworden. Het zit in de familie hier haha

17. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ben ik het verder mee eens, maar ligt ook aan de geschiedenis vind ik. Als het ongepland is (onverwachts) of als stelletjes al 10 jaar bezig zijn om een kind te krijgen, vind ik het anders.

Maar echt bewust pas na je 45e voor een kind gaan, ja vind ik dan ook te oud.

Mijn ouders waren 43 en 46 toen ze opa en oma werden, dus vind het ook wel grappig om te lezen.:D

18. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Mijn vader is 48 en zijn vrouw is 36, ze hebben net een kind gekregen van nu 1 maand oud. Mijn vader was 19 toen mijn zus geboren werd en 48 bij zijn laatste haha. En over een half jaar ongeveer word hij als het goed is ook opa.

Volgens mij hebben ze niet echt problemen met het leeftijdsverschil. Alleen maakt hij zich er wel zorgen over dat hij al zo snel een oude vader word voor mijn broertje

19. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ik ben 26 en mijn man 28.
    Mijn ouders waren allebei 38 toen ik geboren werd. Ze zijn nu allebei 65. Gelukkig zijn mijn ouders allebei erg jong van geest (vooral mijn moeder). Mijn ouders zijn 5 jaar geleden gescheiden en bloeien allebei helemaal op door hun nieuwe relatie. Anders had ik er misschien wel moeite mee!!
    Maar het mooie is dat m'n ouders nog steeds samen winkelen, boodschappen doen en we eten ook nog samen als gezin. Raar maar waar!!

20. maviss

maviss Lid

mijn man is ook 8jaar ouder , ook wij merken er niks van.

Deel Deze Pagina