hoi dames, ik ben nu bijna 6 weken zwanger.. 2 dagen nadat ik ongesteld had moeten worden begon het bloed verlies, mijn hcg waarde was 5 dagen voor nod 16 op nod 374 en een 1.5 week later 8764 dus het stijgt goed... maar zit nog steeds met bruin en soms rood verlies het houd gewoon niet op, het maakt me helemaal gek en denk steeds van een miskraam te gaan krijgen terwijl men gyn me wel heeft kunnen geruststellen blijf ik me toch nog veel zorgen maken.. het is nooit niet heel veel enkel bij het afvegen en leg daarom ook al 2 weken een inlegkruisje in mijn onderbroek. vrijdag had ik door dat bloedverlies al een inwendige echo gekregen daar was een mooi vruchtzakje te zien met een dooier en een heel klein vruchtje wat gelijk stond aan 5.4 weken dus dat was goed. men gyneacoloog vertelde me ook dat hij men dosier had gelezen van men vorige bevalling en zei ook dat er toen veel mis was gegaan met men dikke darm die toen gescheurd was.. hij zei hoogste waarschijnlijk komen die bloedingen daar nog van en door de baarmoedermond die ook beschadigt was, verder kon hij niks bedenken door wat dit mss zou kunnen veroorzaakt worden.. hij zei me op de echo is alles goed op schema en je hcg waarde is al heel hoog voor 5 weken dus dat is allemaal mooi. maar ik blijf nog steeds met die onzekerheid zitten.. dus dames die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben het zou me goed doen om jullie verhalen te kunnen lezen zodat ik mss eindelijk eens kan genieten van deze zwangerschap want uiteindelijk is dat er nog steeds niet van gekomen.. ik dank jullie alvast en hoop iets te horen. groetjes kelly
Het kan inderdaad zijn dat je een zwak plekje ergens hebt, waardoor aders makkelijk knappen. Ik heb het nu met m'n 2e zwangerschap ook gehad. Tot 16 weken ben ik een aantal keren bloed verloren waar ik gigantisch van schrok en elke keer naar de VK om te kijken of alles nog okee is. Zolang het geen grote golven zijn met stolsels hoef je je echt geen zorgen te maken (is mij verteld) 9 van de 10x is het nlk. onschuldig...
Bij mijn eerste zw schap heb ik zeer regelmatig bloedverlies gehad, zelfs een keer met stolsels. Toch de zwangerschap prima uitgedragen en n gezonde dochter gekregen
ik heb bij deze zwangerschap vanaf nod bruin verlies gehad tot een week of 14, soms alleen bruine afscheiding, maar soms ook echt helderrood met stolsels inmiddeld ben ik toch al 32 weken zwanger ik heb nooit kramen gehad tijdens het bloedverlies, dus zoalang je er geen pijn bij heeft hoeft het niets te betekenen
Hier bij mijn 2e zwangerschap en bij deze bloedverlies gehad . Dus het hoeft inderdaad niks te betekenen. Maar het geeft wel een onzeker gevoel . Bij mij stopte het bij beide rond een week of 10 /11. Is ook echt een familie kwaal want mijn zussen en moeder hadden het ook.
bedankt allemaal voor jullie reacties, het doet me goed om jullie positieve verhalen te lezen met bloedverlies.. ik word er gewoon onzeker van omdat ik 2 kinderen al heb en heb nooit bloedverlies gehad in beide zwangerschappen en vandaar dat ik er ongerust om werd.. maar zo zie je weer dat elke zwangerschap weer anders is.. groetjes kelly
Ik heb bruin bloed verloren (soms inlegkruisje vol) met 5 weken, 7 weken, 9 weken, 11 weken en 12 weken. Er bleek gelukkig niets aan de hand te zijn. Je baarmoedermond is goed doorbloed nu. Dit zou het bloeden kunnen veroorzaken. Ik heb steeds de verloskundige gebeld en kon altijd meteen terecht voor een echo.
Een kennis van mij heeft bijna hele zwangerschap door bloed verloren en ook best veel. Ze heeft daarvoor ook lange tijd in het ziekenhuis moeten liggen en moest volledige rust houden. Ook had ze al vroeg weeen. De zwangerschap heeft ze volledig uitgelegen en ze heeft een mooie gezonde dochter gekregen.
ik heb bij mijn eerste twee zwangerschappen helemaal geen bloed verloren... bij mijn derde zwangerschap vanaf het begin af aan al... en heb helaas gisteren een miskraam gekregen...
Ik heb bij deze zw.schap (2e) ook vanaf Nod bruin en af en toe rood bloed (het was meer slijm met bloed) gehad. Ook meer alleen met afvegen en alles gaat tot nu toe goed! En ik ken zoveel vrouwen die een bloeding hebben gehad tijdens hun zw.schap en daar is ook niks mee aan de hand! Ik vond dat bloedverlies echt vreselijk en ik dacht dat het ieder moment echt mis kon gaan en ik was zo onzeker. Maar hoe langer je zwanger bent (en alles gaat goed), dan voel je je steeds zekerder! Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!
mijn onzekerheid gaat idd iedere dag een beetje meer weg... want voel me elke dag slechter en slechter dus dat is een goei teken.. het bloedverlies is nu ook al gestopt hopelijk blijft het weg.. maar het valt me idd op dat ik het enkel heb als ik een grote boodschap moet doen.