Heerlijk zulke mannen toch? Ik heb ook een echte lolbroek. Hij is 43, maar soms heb ik echt het gevoel dat ik de oudste ben. (23) Soms is het wel irritant, maar meestal maakt hij me hardstikke vrolijk met zijn rare acties !
Héél herkenbaar Hier ook zo'n mafklapper. Maar we zijn allebei wel zo. We zeggen wel eens dat het maar goed is dat hier geen camera hangt. Dan waren we allang opgenomen.
hahahahaha mijn man ook een vriendin van mij zei: bluf dat je haar string aan trekt, en jaa hoor meneer kleed zich uit en pakt een string uit de kast en komt de kamer in met een string hahahaha en met kerst mijn jurkje aan doen bij mijn moeder thuis, woonde toen nog thuis en met de hond gek doen vind ie ook erg leuk!
ahhaha soms doen wij ook heel gek. DAn doen we alsof hij mijn bebietje is en ik zijn mama. Dan gaat hij op mijn schoot zitten en zich net een baby gedragen. Als die stoute dingen doet gaat die op mijn schoot liggen met zijn billen omhoog en krijgt hij billekoek van me hahahah stom he
haha wat een kerels Mijn man (en ik) houdt van droge humor. Hij doet regelmatig stukjes uit kabouter wesley na op de meest rare momenten. Zo heel subtiel een zinnetje uit een aflevering laten vallen en dan heb ik het al niet meer ^^.
Hahaha leuk dit forum Ik heb ook wel zo'n gekke man maar zie hem nog niet zo snel in mijn string voorbij hupelen...
Nou die van mij doet regelmatig gek/raar/gestoord.... Op dit moment hangt er een spijkerbroek aan 2 haakjes in de kamer met 2 pakken ( van die plastic dingen met handvaten) melk aan de pijpen gebonden want de broek is te kort en hij denkt hem zo langer te maken...
Oh heerlijk wat zullen jullie een lol hebben met je kerel! Nee die van mij heeft nooit van die dingen. Is altijd TE nuchter. Als ik eens gek doe kijkt ie me echt aan van doe normaal! En dan schaamt ie zich dood????? Tsja hier dus heel weinig lol... Maar wel gelukkig met elkaar hoor!
Ehm... als je man zijn strakke boxer tot onder zijn oksels hijst en zegt (met een zeurderig stemmetje): "Kan dit nog, of krijg ik zo een dikke reet?" Of keihard om zijn eigen grap lacht (ten koste van mij soms ) en zegt: "Ja sorry, ik hoor hem ook voor het eerst..." Onze zoon van 2 vindt hem geweldig, papa is echt zijn held (ik twijfel soms of meneer niet tegen een deur is aangelopen )
ooo hahhhahahahhhaha nou mijn vent kan ook vreemd doen en ik vind het heeeeerlijkkkk kan er zp hard van in een scheur liggen. mijn man kan niet dansen en die gaat dan heel raar baby dansje doen hier in huis bij zij favo muziek,, je weet wel stil staan op een plek en alleen zijn handen in de lucht en beetje mijn zijn kontje schudde hahahahahah en zodra ik melk ga geven bij een zwangerschap wilt hij ook wel even lurken aan the booobbbbssss hahahahah die krijg ik vaak te horen als hij weer een zit te graaien in mijn topje hahah
Hahaha ff uppen! Bedacht me dat mijn vriend laatst zo'n kleine mona puddinkje helemaal in zijn mond opzoog en dit trots liet zien aan onze dochter, en ik moest zo hard lachen dat hij uiteindelijk dat hele toetje uitproestte van het lachen! En vandaag had hij weer iets, komt ie met een gouden gids aan en vraagt of wij hem door kunnen scheuren, waarop hij zegt dat hij het wel kan en na een kwartier zweten is het hem gelukt hoor! Maar hoe hij daar nou weer op kwam?!?! Hier vinden de kinderen hem ook helemaal geweldig en doen dan ook graag mee! Vandaag stond ik onder de douche en ze liepen toen met bekers en lepels muziek te maken door het huis, en ondertussen gilt hij het hardste en de kleintjes doen vrolijk mee!!
Zoveel bekends die man van mij is ook prettig gestoord, loop je hand in hand over straat,begint ie ineens te huppelen en trekt mij daar in mee. Trekt ze boxer tot onder zijn oksels en doet steve urkel na en zo kan ik nog wel ff doorgaan..
Geweldig! Ik lig dubbel Die van mij is ook wel een beetje maf (maar niet zo maf als ik)... Die kan ook van die gekke dansjes doen, zomaar uit het niets. En Walter van Jeff Dunham nadoen, haha Of een mooi (lees: vals) lief liedje over mij zingen. Oh ja, wat we tegenwoordig doen, maar dat is meer iets dat door mij is gekomen: Verstoppen in "plain sight": Sta ik met m'n rug tegen de muur terwijl hij gewoon voor me langsloopt en me roept. lol Sta ik in de doorzichtige douchecabine, loopt hij roepend rond omdat 'ie me zogenaamd niet kan vinden... Hehe... Ik vind dat heerlijk, gewoon lekker gek doen, dubbel liggen van de lach samen!
haha hier ook zo'n komiek. de laatste tijd word hier dat dansje van fienger fienger fienger veel gedaan. (carlo als mark forno) echt dan lig ik in een deuk. en dat weet hij ook dus als ik beetje chagie ben dan begint hij weer. kom dan niet meer bij. oja en mn mannetje kan totaal niet dansen haha. maar een tijdje geleden met die hype van jumpen. nou werkelijk je had hem moeten zien. hihi. geen gezicht.