Nee ik moet zeggen dat mijn vriend niet zo gek doet, eerder ik! Ik moet altijd ff dansen midden in een warenhuis als er een stom muziekje opstaat. Quotes van series over straat roepen. Springend of hinkend over het zebrapad lopen. Playback en dansacties voor het raam houden, irritant water in zijn gezicht spetteren, laten schrikken, stoeien....maar hij vindt de initiatieven van mij niet erg hoor! Laatst schoot hij uit z'n slof. Had ie veel te veel bier op, ging ie op de nooduitgang van een kroeg de hele songtekst van een nummer van Metallica zitten schrijven! Nou toen kende ik hem even niet hoor....
hahaha hebben wij dezelfde vriend? die van mij loopt ook de godganse dag met zn michael nicht zinnetjes, of arie en bastiaan (ook van mastermovies) *zwevende tijgerssss, ik vang je oooop* hahaha
Ja haha denk het Ook tom-tom poes van dat andere filmpje. enuuh moet je poepen van titonic. maar ik doe vrolijk mee hoor zeker wanneer er een glaasje in zit. Maar doordat wij zo lang zo praten in bepaalde buien doet mij ma het nu ook, dat is pas erg haha. Nou van de week was het het ergste. We zaten bij een vriendin van mij, zij had voor haar zoontje zo een hond die loopt. als je op een fluitje blaast gaat hij lopen/zitten/kwispelen. Gaat hij een hele tijd heel seriues met dat hondje spelen. En laten kwispelen en dan in zijn gezicht doen en dan ahhh lekker hoor en dan niet even nee zo 2 minuten. Nou zat er ook een botje bij dat ding en die was kwijt gaat hij dus onder banken kasten en tafels zoeken want hij moest en zou zien wat die hond zou doen ermee. Schaamde me dood haha maar moest ook wel lachen hoor.