Omdat ik pasta op z'n brood had gedaan en hij wilde 1/2 kaas en 1/2 pasta, ik had hem verkeerd begrepen, hij was niet heel duidelijk. Tussen de middag goed gemaakt door een boterham met kaas en een boterham met pasta voor hem klaar te maken. En gisteren was hij boos omdat hij eerst z'n drinken moest opdrinken voor hij mocht gaan spelen.
Hier heeft ze de hele ochtend (binnen) in haar jas rond gelopen want die mocht echt niet uit En dan moet ze nog 2 jaar worden!
Wat een grappige verhalen! Hier kregen ze beiden een driftbui in de auto omdat ik na, de heeeeeele week Jokie en Jet gehoord te hebben, even mijn cd er in deed en even wat anders wilde horen.... Het gegil overstemde de muziek....
Omdat ... Grote broer haar gordel los maakte (zelluf doen!) ... Ik haar uit de auto pakte (idem) ... Ze niet op het grote schoolplein mocht (waar een enorm klimtoestel staat en ze telkens bovenop zit dus ik weer mag rennen omdat ze er anders af kukelt (net 3) Ze vervolgens niet mee wilde (laat zich vallen en krijst alles bij elkaar) Ik haar over de schouder mee til Ze mij keihard slaat en bijt Ik vervolgens haar in de snikhete auto zet, ramen open, airco vol aan ... Want... Ze wilde op grote broer wachten... Zucht... Thuis mocht ze niet over het tuinhek klimmen. Drama! Glipt vervolgens twee keer de drukke weg op. Ik leg haar uit waarom het niet mag en ze wordt boos en zegt dat ik niet tegen haar mag praten... ... Driftbui 99 vandaag: de muziek in de auto moet zachter (zet m zacht) nee nu harder! (Iets harder) nee is te hard!!!!! Of het verkeerde liedje komt op de radio ofzo...
En dan is zo een dagje opvang toch een cadeautje hahaha. Hier boos omdat hij moet drinken. Tja kind. T is 24 graden, je bent druk aan t spelen en je moet toch echt drinken. Omdat ik z'n boterham in stukjes sneed. Dat deed ik k omdatie niet dubbel mocht ... Omdat hij die ANDERE sokken aan wilde. Prima, pak ze maar. Maar t leed was al geleden. Omdat hij niet met z'n bed op naar bed mocht. Omdat papa moet werken. Tja . Dat vond ik ook stom haha
Omdat ik voorstelde een korte broek aan te trekken..(welke gekke mama verzint dat ook met dit weer ) En vervolgens omdat ze het te warm had..
- Omdat brood eten met een lepel toch echt niet gaat - toen ik de lepel afpakte en zei dat ze gewoon met dr handjes mocht eten - toen ze de lepel terugkreeg en t brood eten met lepel nog steeds niet lukte.. Volgende ochtend - omdat ze eerst moest ontbijten voordat ze mocht kleien - omdat ze Pindakaas op dr brood kreeg (waar ze om vroeg) maar t toch chocopasta moest zijn.. *nog geen 2 jaar, ik houd mijn hart vast..
Whaha fantastisch! Ik zou zeggen ga je gang schat. Onze uk zei het ooit ook maar dat ging toch echt niet tegelijk hahah
Heb ik nou ook altijd last van Hier was mijn baby meisje vandaag boos omdat ze in het park niet van het gras mocht eten...
Net hadden we een mooie. We stonden onder de douche samen en ik haalde z’n snottebel weg met m’n hand ipv doek. Draaamaaaaa. Daarna natuurlijk ook nog omdat de douche weer uit ging. (En het was natuurlijk ook al drama dat ik even alleen wilde douchen)
Het wordt makkelijker vind ik ,omdat ze zich beter kunnen uitdrukken als ze ouder zijn en daardoor minder frustratie opbouwen
Daar heb je gelijk in! Ik merk het nu al dat als ze inderdaad gefrustreerd is en ik vraag wát er dan is en ze het kan zeggen/duidelijk kan maken dat het haar al enorm oplucht! Ach en een beetje pit is niet verkeerd denk ik