Hier toen hij 2 was een jaar lang elke keer sky full of stars van Coldplay aan moeten in de auto of gekrijs omdat dat liedje niet op mocht.... Hij is nu 4 jaar. Vandaag was hij boos omdat nog steeds 4 jaar is... hij vraagt elke dag hoe oud hij nu is.... in januari jarig.... En vanmorgen was hij ook boos omdat hij geen ijsje mocht...
Mijn oudste kreeg net in bed een driftbui. Ze herinnerde zich pas dat ze mij op het schilderij dat ze op school gemaakt heeft voor moederdag met bruine ogen heeft geschilderd ipv met blauwe. Ik: dat geeft toch niet, dan schilder je er blauw omheen? Zij: huilend en roepend: neeen mama! Dat zijn je pupillen! O wat heb ik allemaal fout gedaan! Dramaqueen ja..
Omdat ik haar niet wilde tillen en ze moest lopen of in de kinderwagen (stomme mama dat ik een kind van 13 kg niet wil dragen met 28 graden) Vervolgens omdat ze zichzelf op de grond wierp en daarbij haar arm bezeerde....
Grappig topic dit! Mijn lijstje van de afgelopen week: -Omdat hij op mijn schoot zat maar er niet op wilde zitten -Omdat hij niet op mijn schoot zat maar daar wel op wilde zitten -Omdat ik weg wilde uit park/zandbak/speeltuin/kinderboerderij -Omdat ik een stuk brood gaf maar het moest een rijstwafel zijn. Of andersom. -Omdat het traphekje dicht zat -Omdat er een autootje in zijn speelgarage vaststak en hij die er niet met beleid uit wist te halen -Omdat hij niet heel hard op mijn oogleden mocht drukken -Omdat hij niet met zn hele hand in mijn mond mocht Ben benieuwd wat de punten van drift morgen zullen zijn
Mijn zoon van bijna 4 heeft al een miljoen driftbuien gehad om de meest uitlopende (en soms hilarisch en onbegrijpelijke) redenen en bij hem beginnen ze nu wat af te nemen en nu begint zn bijna 2 jarige zusje het stokje over te nemen. Ik heb haar vandaag een banaan gegeven die ik gepeld had vantevoren en dat was helemaal fout. Banaan werd door de kamer gezwiept en er moest een nieuwe banaan komen die tot halverwege werd gepeld. Duss....
Is er ook een topic "mijn 7 jarige kreeg een driftbui omdat..." ? De jongste (3) valt best mee maar meneertje is nooit opgehouden. Om het minste of geringste staat hij te grienen of te stampvoeten, vooral als dochter na-na-na-naa-naaaaaa roept. (Goed voorbeeld doet volgen hè...)
Dochter heeft een schaafwond op d'r knie. Vanochtend korte broek aan en toen zag ze dat, en het moest eraf gepoetst. Dat ging natuurlijk niet, drama haha
Telt het ook dat mama zelf een driftbui kreeg omdat de peuter poep op haar bed heeft gesmeerd en daarna ging peuter zijn neus schoonvegen aan mijn schone kleren in de kledingkast en ik er echt helemaal klaar mee was?
Hahaha ja herkenbaar! "Vies! Schoonmaken!" En dan driftig met een doekje aan de slag en er dan achterkomen dat het er helemaal niet af gaat hahah
Hier omdat de vaatwasser nog niet aan mag. Terwijl we hem dan net hebben uitgepakt en 3 vieze kopjes en een bordje erin hebben gedaan.
Omdat ik mezelf bij hem vandaan verwijderde omdat hij mij ging slaan en schoppen omdat hij geen tv mocht kijken
Het was vanmorgen erg gezellig in de stad: Ze wilde haar eigen tasje van Benneton dragen. Ik moest haar tasje dragen. Ze wil haar dinosaurus zelf dragen Ik moet haar dinosaurus dragen. Ze wil een krentenbol. Ze vind een krentenbol niet lekker. Ze wil zelf lopen Ze wil gedragen worden. Ze wil naar het draaiorgel luisteren. Ze heeft genoeg van het draaiorgel. Ze wil toch weer naar het draaiorgel luisteren. Mama wilde om 13:00 dat ze naar bed ging. Daar ging ze zonder driftbui mee akkoord
Hij wilde geen boterham! Dus kreeg er geen.... Grote krijspartij waar de brandweer met loeiende sirenes op af kwam want hij wilde wel een boterham! Nog grotere krijspartij omdat er niemand naar zijn gekrijs om een boterham luisterde... Grote zus vroeg of hij wat zachter kon krijsen want haar oren deden er zeer van. Nog harder gekrijs dat zus zich er niet mee moest bemoeien...