ik heb lekkere soep gemaakt en wil dit graag ook aan mijn dochter geven maar heb geen iedee hoe ik dit het beste kan doen?? dus ben ik reuze benieuwd hoe jullie jullie kindjes soep hebben laten eten en welke vinden ze dan erg lekker zo dat ik die ook eens kan maken. bedankt sherly
Ik doe altijd een beetje koud water bij de soep. Anders is het te heet. Verder een schortje die alles opvangt En.. geef er brood bij. Mijn zoontje vindt het heerlijk om te dopen. Hij lust graag: tomatensoep, kippensoep en groentesoep.
Ik begrijp jouw vraag niet helemaal (denk ik). Je wilt weten HOE je jouw dochter soep kunt geven? Wij doen het meestal vanuit de pan in een diep bord, omdat het dan het snelste afkoelt. Vervolgens kan ze de soep met een lepel eten. Ik zie dat jouw dochtertje nog een stuk jonger is, dus je zou haar zelf met een lepel kunnen voeren. Laten drinken zou ik niet doen, omdat er toch vaak 'vaste' dingen in soep zitten. Laten soppen met een stuk brood doet ze hier ook graag. Onze dochter is dol op soep, vooral de verse tomatensoep van opa is favoriet.
Ik gaf meestal een lepel, dan kreeg hij wel iets binnen. En brood om te dippen. Groentesoep gaf ik ook weleens (ontdaan van grote stukken) uit een beker. Maar dan heb je eigenlijk boullion..
ik gaf ze ook steeds n klein beetje in n beker en die dronken ze dan zo op en idd soppen met broodjes
ohja en op mn werk hebben we n cliente die alles gepureerd eet , soep die vers gemaakt is doen we dan blenderen en dat drinkt ze dan met een rietje , mja die vrouw is 90
mijn zoon is gek op soep en eet alle soorten, ik doe hem dan zo een schortje om, lepel in zn hand en eten maar. het wordt een ontzettende knoeiboel maar goed dat is ook zo weer schoon en hij moet het leren.
eigenlijk net zoals vla, en andere eten hioj heeft een slab voor en een lepel en een bordje met een dikke bodum soep
thx voor jullie reakties. een knoei boel gaat het dan worden maar dan ga ik het eens proberen morgen in de middag lekker een kopje soep en dan een stukje brood er bij vind ik ook een goed idee thx voor de iedeen iedereen
wij koelen het ook af met koud water of ik schep het er 15 minuten eerder uit (en als het dan nóg te heet, alsnog een beetje koud water erbij) . Maar inderdaad met brood en in het begin uit een beker, zodat ze ook kunnen drinken.
Mijn zoontje is gek op soep! Soms doet hhij zelf de stukjes brood erin, vindt ie makkelijker om te eten. Valt het niet zo van zijn lepel af. Of anders flink laten afkoelen en dan in een grote mok. Gaat ook prima. Zelf echt lepelen levert een grote knoeiboel op, maar ja ze moeten het toch leren nietwaar.