Wij hebben sinds kort een simpele tablet. Nu ben ik opzoek naar leuke en leerzame spelletjes voor mn zoontje van 3.5jaar. Ik heb al iets van 'mijn eerste woordjes' met Tomaat en mais spellen enzo. maar vind m niet bijzonder. Mn zoontje heeft wat moeite met praten dus woord spelletjes ideeen zijn welkom!
de zappelinn-app is hier zeer geliefd. Filmpjes, liedjes, memory, kleuren. Er kan heel veel mee, is gratis en de filmpjes worden dagelijks vernieuwd..
De app letterschool is echt erg leuk. Ze leren er letters mee schrijven. Helaas kan ik hem nog niet vinden in mijn appstore. Een kennis heeft hem wel en zijn kind vind het echt geweldig en leert daardoor ook echt lezen en schrijven.
Ik heb een iphone maar misschien ook verkrijgbaar op... JOP je hebt er verschillende spellen van met een thema. heel leuk! En woezel en pip,
Electro, PimPamPet zijn hier momenteel favoriet bij onze 2.5 jarige. Electro speelt hij alleen, PimPamPet spelen we met z'n vieren.
ah maybe moet ik erbij zeggen dat het een android is? sry heb niet gek veel verstand van deze dingen pimpampet en zapplinn spelletjes staat hier niet in de 'playstore' weet niet of t uitmaakt wat voor tablet je heb. tis een simpele van de intertoys, 'Tabby' heet ie.
Hier zijn de spelletjes van dr. Panda en de poyoos erg leuk voor mijn zoon. Weet alleen niet of je die ook voor android hebt.
Der panda hebben ze hier ook op android, erg leuk, maar wel een beetje simpel voor 3,5 jaar. Die andere ga ik ook ff zoeken.
Onze zoon speelt ook electro, heel leuk, kan hij alleen.... En veel puzzels... Puzzle heet het geloof ik gewoon.... Maar wij hebben een echte puzzelaar
ben nu Dr Panda aant downloaden, morgen een uitproberen zijn maar 4 minispelletjes stond er in de beschrijving, wel weinig. maar wie weet kan ik op internet ergens de volledige versie downloaden en dan zet ik die erop. meer tips zijn welkom! ik zoek vooral leerzame spellen. met woorden enzo. tijd dat hij namelijk met zn woorden schat vooruit gaat
Wat vreemd, ik heb het precies zo ingevuld, en krijg alleen apps over hard rock (i.v.m. Led Zeppelin)
hmm hier heb ik dr. panda op engels gezet ze krijgt ook engels op school en dan is het wel erg leuk weer. verder vind ze het erg leuk maar is het leerzame er ruimschoots vanaf... tellen, kleuren en puzzetjes van 9 stukjes maar in het engels vind ze dat ook leuk en daar leert ze dan wel weer wat van. vind het lastig om te bepalen welke apps er leerzaam zijn trouwens. maar wat hier op het moment erg populair is... (en waarvan ik denk dat als je het uitlegt de beginopgaves ook zeker te deon zijn voor een bijna-kleuter) Welcome | SmartGamesLive en ook leuk voor jezelf via een website gaat het die je zelfs op je ipad kunt afspelen
saskia: aan puzzels met 9stukjes heb ik niet veel. hij doet thuis puzzels met 50stukjes dus dat is echt te saai voor hem. straks dr panda uitproberen, hij zit nu op psz. kzal zo ff naar je link kijken!