Mijn placenta ligt voor, welke dames hebben dit ook ? Namelijk een vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mvrtjex93, 19 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    Kan ik me heel goed indenken hoor!
    Misschien eens aan babywatch huren ? kan je zelf thuis echo`s maken ;)

Hoe gaat het vandaag? verloskundige nog gebeld?

2. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Bij de eerste lag de placenta ook voor en voelde haar toen rond de 22 weken voor het eerst

3. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    Nee nog niet.. vind het zo raar staan om weer te bellen maar blijf onzeker. Morgen ben ik een dagje vrij en als ik me morgen nog zo klote voel dan bel ik wel even... al vind ik zo vervelend omdat ik vorige week nog geweest ben

4. Mvp

Mvp Actief lid

26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    Hier ook de placenta aan de voorkant. Herken je gevoel wel, heb zelf nooit gebeld omdat ik niet vervelend wou zijn.

Voelde de baby voor het eerst met 26 weken. Heeft dus ook een hele tijd geduurd. Best vervelend omdat iedereen ook vraagt 'nou voel je de baby al?'.
    Mijn man voelde haar met 29 weken ongeveer. Van 29-32 weken was ze echt goed te voelen, wel echt schoppen. Nooit pijn gehad of wakker van geworden.

Met 33 weken naar ziekenhuis geweest omdat ik haar helemaal niet meer voelde. Aan de ctg was alles goed en ze was super druk. De verloskundige was echt verrast dat ik daar niets van voelde op dat moment.

Nu moeten we het weer doen met hele kleine bewegingen en kleine tikjes. Moet er ook echt rustig voor gaan zitten of liggen anders voel ik het niet.

5. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    Jaa inderdaad het kan dus inderdaad ooo nog even duren.. ik zie dat jij al tegen het einde loopt.. succes met de laatste loodjes..

Mvp vindt dit leuk.
  6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    Hoe gaat het nu ?

7. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Beide zwangerschappen placenta aan de voorkant.

Beide zwangerschappen voelde ik ze met 18 weken en mijn man de eerste met 26 weken en deze met 28 weken.

En ook ik heb een voller figuur :)

Deel Deze Pagina