Kan ik me heel goed indenken hoor! Misschien eens aan babywatch huren ? kan je zelf thuis echo`s maken Hoe gaat het vandaag? verloskundige nog gebeld?
Nee nog niet.. vind het zo raar staan om weer te bellen maar blijf onzeker. Morgen ben ik een dagje vrij en als ik me morgen nog zo klote voel dan bel ik wel even... al vind ik zo vervelend omdat ik vorige week nog geweest ben
Hier ook de placenta aan de voorkant. Herken je gevoel wel, heb zelf nooit gebeld omdat ik niet vervelend wou zijn. Voelde de baby voor het eerst met 26 weken. Heeft dus ook een hele tijd geduurd. Best vervelend omdat iedereen ook vraagt 'nou voel je de baby al?'. Mijn man voelde haar met 29 weken ongeveer. Van 29-32 weken was ze echt goed te voelen, wel echt schoppen. Nooit pijn gehad of wakker van geworden. Met 33 weken naar ziekenhuis geweest omdat ik haar helemaal niet meer voelde. Aan de ctg was alles goed en ze was super druk. De verloskundige was echt verrast dat ik daar niets van voelde op dat moment. Nu moeten we het weer doen met hele kleine bewegingen en kleine tikjes. Moet er ook echt rustig voor gaan zitten of liggen anders voel ik het niet.
Jaa inderdaad het kan dus inderdaad ooo nog even duren.. ik zie dat jij al tegen het einde loopt.. succes met de laatste loodjes..
Beide zwangerschappen placenta aan de voorkant. Beide zwangerschappen voelde ik ze met 18 weken en mijn man de eerste met 26 weken en deze met 28 weken. En ook ik heb een voller figuur