Ik heb haar op fb, Denk dat ze zelf alles nog wel komt vertellen maar uiteindelijk heeft ze een kz gehad en 1 poesjes had het gered maar is 2 dagen later toch nog overleden
Arme mamapoes....operatie, keizersnede en dan ook nog haar kleintjes kwijt zijn. Ik heb met dat arme beestje te doen.....😕
Sorry dat ik niet eerder ben geweest. Maar bedankt voor het doorgeven Chantal! Het was best wel even slikken. Het begon allemaal goed. Maar na 24 uur was er nog niets, en heb ik opnieuw de da gebeld. Een uur later mocht ik Noucka brengen en heeft ze een ks gehad. Ze had er 3 waarvan er 1 het gered heeft. Die avond mocht ij ze ophalen. Heb voeding mee gekregen om eventueel bij te voeden. Noucka keek nog niet erg naar het kitten om,maar lelijk deed ze ook niet. Dus vol goede moed ben ik intensief aan de slag gegaan. De volgende dag accepteerde ze haar, en alles ging goed. Ze sleepte haar kitten zelfs mee naar de plek toe waar ze graag wilde ligge, zeer positief dus! Ik heb om 1 uur, 3 uur en om 5 uur in de nacht nog bij ze gekeken, en alles was nog oké. En om 07.15 was het kitten er niet meer. Ik heb echt zitten huilen als een klein kind. Ik vond het vreselijk om Noucka te zien liggen en met haar pootje haar kleintje te zien aantikken, dat ze haar waste maar er niets kwam. Noucka is een paar dagen van slag geweest en was zoekende naar iets wat er niet meer was. We hebben haar afscheid laten nemen en het beestje begraven in de tuin. Het gaat met noucka gelukkig goed Nu, is na alles erg aanhankelijk!